خبرگزاری کار ایران

اسطوره یونایتد جانشین احتمالی تن هاخ را تایید کرد!

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۰۱۶

روی کین، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، توانایی‌های گراهام پاتر را تایید کرد.

به گزارش ایلنا، منچستریونایتد یکی از بدترین شروع های تاریخ خود را در همه رقابت‌ها پشت سر می‌گذارد. یونایتد در بازی آخرش در لیگ قهرمانان اروپا در اولدترافورد با نتیجه 1-0 مغلوب بایرن مونیخ شد و در حالی‌که تنها یک برد می‌توانست این تیم را به مرحله پلی آف لیگ اروپا برساند، این شکست تیم را در جایگاه چهارم گروه قرار داد تا یونایتد از هر دو تورنمنت اروپایی حذف شود. شاگردان اریک تن هاخ اکنون باید در لیگ یک سفر خارج از خانه به آنفیلد داشته باشند تا به مصاف لیورپول بروند و سعی کند خاطرات دردناک شکست 7-0 توسط این تیم در ماه مارس از بین ببرند.

تن هاخ به‌خاطر نتایج ضعیف و درگیری‌هایزیاد با ستاره‌های تیمش مورد انتقاد قرار دارد و خود را در آستانه اخراج می‌بیند. هر روز هم گزارش‌های مختلفی در تایید اختلاف بازیکنان با او به بیرون باشگاه منتقل می‌شود.

طبق گزارش سان، سر جیم رتکلیف، مالک احتمالی آینده نزدیک باشگاه منچستریونایتد، با پاتر سرمربی سابق چلسی مذاکره کرده است و درصورت اخراج تن هاخ، این سرمربی گزینه مورد علاقه اوست. این واقعیت که پاتر به دلیل کسب نتایج ضعیف از چلسی اخراج شد برخی از هواداران یونایتد را نگران می‌کند اما روی کین توانایی این سرمربی را تایید کرد. او به اسکای اسپورت گفت: "من گراهام پاتر را در چلسی دوست داشتم. من از نحوه بازی تیم‌هایش خوشم می‌آید، از نحوه حضور او در رسانه‌ها هم خیلی خوشم می‌آید.

خوشحالم که او شانسی در باشگاه بزرگی مانند چلسی داشت. در مورد اینکه آیا او می‌تواند یک باشگاه بزرگ را با همه شرایط خاص خودش مدیریت کند، نظر من مثبت است، اما به زمان نیاز خواهد داشت. او واقعاً خوب است."

هر بار که او در مصاحبه‌ها صحبت می‌کند، فکر می‌کنم خیلی رویکرد خوب و درستی نشان می‌دهد."

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز