خبرگزاری کار ایران

آلیسون: جای بازیکنان یونایتد بودم، آتش می‌گرفتم!

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۴۰۳

آلیسون بکر، دروازه‌بان لیورپول، انتظار دارد تا بازیکنان منچستریونایتد از شکست 7-0 فصل گذشته به عنوان یک انگیزه بزرگ برای بازی روز یکشنبه استفاده کنند.

به گزارش ایلنا، منچستریونایتد در ماه مارس گذشته به مصاف لیورپول رفت و با نتیجه فراموش نشدنی 7-0 شکست خورد.

آلیسون بکر، دروازه‌بان برزیلی، یکی از بازیکنان لیورپول در این دیدار بود که طعم برد خاطره انگیز مقابل رقیب دیرینه قرمزهای آنفیلد را تجربه کرد.

او معتقد است که بازیکنان یونایتد از این نتیجه انگیزه زیادی دست پیدا کرده‌اند تا در بازی روز یکشنبه در آنفیلد جبران کنند.

بکر درباره آن بازی به گاردین گفت: "راستش را بخواهید، مثل هر بازی، نگران گل نخوردن بودم. در آن بازی خیلی دوست داشتم گل نخورم تا نهایت لذت را تجربه کنم."

او در پاسخ به این سوال که اگر در بازی فردا به جای بازیکنان یونایتد بود چه شرایطی داشت، عنوان کرد: "من انگار که آتش گرفته بودم و سعی می‌کردم هم تیمی‌هایم را هم مثل خودم عصبانی کنم! من مقابل لیورپول بازی کردم و می‌دانم که این تیم در آنفیلد چقدر قدرتمند است. به عنوان یک بازیکن، آن دیدار از نظر نتیجه، تجربه خوبی نبود، اما این همان بازی‌ای است که می‌خواهید در آن بازی کنید. بازیکنان لیورپول، چلسی، منچستریونایتد، منچسترسیتی، بازیکنانی هستند که باید از بازی در این نوع رقابت‌ها لذت ببرند. وقتی مقابل حریفان بزرگ بازی می‌کنیم، بسیار لذت می‌برم. به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای، شما سعی خواهید کرد از آن نتیجه 7-0 برای ایجاد انگیزه استفاده کنید. چیز زیادی در مورد بازیکنان منچستریونایتد نمی‌دانم، اما مطمئنم که آن‌ها به آنفیلد می‌آیند تا از ما نتیجه بگیرند."

لیورپول فصل گذشته در حالی یونایتد را شکست داد که وضعیت مناسبی در لیگ برتر نداشت و در مقابل شیاطین سرخ به تازگی قهرمان جام اتحادیه شده بودند.

ملی پوش برزیلی هشدار می‌دهد: "آن بازی و آن لحظه متفاوت بود. ما اکنون در حال بازسازی تیم هستیم. این همان کاری است که از ابتدای فصل دنبال می‌کنیم. قطعا ما می‌خواهیم لیگ را ببریم و هر حریفی را شکست دهیم اما باید همیشه روی نزدیک‌ترین چالشی که پیش رو داریم، تمرکز کنیم. آن بازی در آن زمان شگفت انگیز بود. پیامی برای طرفداران‌مان ارسال کرد و آن را احساس کردند. به عنوان بازیکن در آن لحظه احساس می‌کردیم که شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ داریم. شکست دادن منچستریونایتد، یکی از بزرگترین رقبای شما، واقعا به شما حس خوبی می‌دهد. اما فکر می‌کنم الان اینطور نیست. در یک لحظه متفاوت هستیم. می‌خواهیم به روش دیگری برنده شویم."

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز