خبرگزاری کار ایران

حمایت ستاره بارسا از ژاوی: همه پشتت هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۵۱۳

پدری، ستاره بارسلونا، می‌گوید همه بازیکنان این تیم به‌صورت کامل از ژاوی حمایت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لالیگا در ورزشگاه مستایا به مصاف والنسیا رفت و با نتیجه 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 

این تساوی به هیچ وجه به مذاق هواداران این تیم خوش نیامد، چرا که آنها در انتظار تماشای واکنشی قدرتمندانه به دو شکست هفته گذشته برابر خیرونا در خانه و همچنین مقابل رویال آنتورپ در لیگ قهرمانان اروپا بودند اما این اتفاق رخ نداد. 

بازیکنان بارسا در این دیدار موقعیت‌های گل زیادی داشتند اما نتوانستند از هیچ یک از آنها به درستی استفاده کنند و همین باعث شد که در نهایت به کسب تنها یک امتیاز رضایت دهند تا بیش از پیش از کورس قهرمانی لالیگا دور بمانند.

این وضعیت باعث شده که فشارها روی ژاوی بیشتر از هر کس دیگری در باشگاه بارسلونا افزایش پیدا کند و در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال برکناری او و مخالفت اعضای هیئت مدیره باشگاه بارسا با ادامه حضور او روی نیمکت این تیم به گوش رسیده است. 

پدری در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره شرایط سرمربی بارسا اظهار داشت: «همه ما پشت مربی هستیم. ما در کنار ژاوی می‌مانیم. همه باید در این شرایط در کنار هم باشیم تا بتوانیم شرایط را تغییر دهیم. این تنها راهی است که داریم. همه در کنار هم هستیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز