خبرگزاری کار ایران

تن هاخ: باید لیورپول را با دو گل می‌بردیم!

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۶۲۹

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از عملکرد تیمش مقابل لیورپول راضی است و فکر می‌کند تیمش حتی می‌توانسته پیروز میدان باشد.

به گزارش ایلنا، در حساس‌ترین دیدار هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد به مصاف یکدیگر رفتند که لیورپول با وجود ارائه یک نمایش بسیار برتر و هجومی موفق نشد به پیروزی و گل برسد و با نتیجه 0-0 در خانه متوقف شد و صدر جدول را از دست داد. اریک تن هاخ در مصاحبه بعد از بازی گفت که از عملکرد شاگردانش رضایت داشته و همه چیز مطابق برنامه پیش رفته است.

نظرتان در مورد بازی؟

"عملکرد از طرف ما بسیار خوب بود و برای بازی برنامه داشتیم که خیلی خوب اجرا شد. همه بازیکنان درخشان بودند. تنها انتقادم به میزان مالکیت توپ است. می‌توانستیم بیشتر به آنها صدمه بزنیم. اگر روی دو موقعیت گل می‌زدیم، می‌توانستیم بازی را ببریم."

کارت قرمز دالوت؟

"می‌توانم چیزی در مورد آن بگویم ولی ترجیح می‌دهم این کار را نکنم. آن را به عهده شما (خبرنگاران) می‌گذارم. شاید شما (چیزی در مورد آن بگویید)."

کیفیت کوبو ماینو؟

"او آرامش و خونسردی دارد. بهترین ویژگی او آنالیز و بازی خوانی سریع است، البته که از نظر بدنی هم بسیار خوب است."

انتقادات شما را خشمگین نمی‌کند؟

" کاملا برعکس. این چیزها خونسردی بیشتری به من می‌دهد."

از تساوی راضی هستید؟

"البته که ما این امتیاز را با روی خوش می‌گیریم و از این امتیاز راضی هستیم زیرا لیورپول در فرم بسیار خوبی اینجا، در آنفیلد، ظاهر شده است. آنها همیشه اینجا گل می‌زنند ولی ما جلوی آن را گرفتیم و مانع خلق موقعیت و گلزنی آنها شدیم. یازده نفر ما در زمین بسیار خوب بودند."

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز