خبرگزاری کار ایران

قلیچ: با VAR هم عدالت در دربی ایجاد نشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۶۷۴

پیشکسوت پرسپولیس در مورد نتیجه دربی پایتخت و وضعیت پرسپولیس صحبت کرد.

وحید قلیچ در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص دربی شماره 102 پایتخت اظهار داشت: آدم باید واقعیت‌ها را بگوید و من می‌گویم باوجود اینکه دربی جذابی را شاهد نبودیم ولی بازهم حق استقلال بود که برنده شود. پرسپولیس در این بازی حرفی برای گفتن نداشت و یک گلی هم که زد روی اشتباه بازیکن حریف بود. در سوی دیگر میدان استقلال هم نمی‌گویم فوق‌العاده بود ولی چند موقعیت روی دروازه ایجاد کرد و به جز پنالتی گرفته شده یک پنالتی دیگر این تیم هم سوخت.

وی در مورد استفاده از VAR افزود: به نظرم با وجود این تکنولوژی بازهم عدالت در فوتبال برقرار نشد. استقلال حداقل یک پنالتی دیگر هم در این بازی داشت و شاید پنالتی اول اگر گرفته می‌شد روند بازی تغییر می‌کرد و تیم می‌توانست در ادامه برای زدن گل دوم تلاش کند. این همه می‌گویند VAR بیاید ولی تا وقتی که نخواهند اوضاع داوری ما بهتر شود با وجود این ابزارها بازهم شرایط تغییر چندانی نخواهد کرد.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با وضعیت این تیم هم خاطرنشان کرد: اوضاع پرسپولیس که به هیچ وجه خوب نیست. در 7 بازی 5 تساوی، یک شکست و یک برد خفیف مقابل هوادار آن هم با گل به خودی بازیکن حریف به ثبت رسیده است و این خودش گواه این است که شرایط پرسپولیس خوب نیست. ما هم از بس انتقاد کردیم خسته شدیم و به نظرم پرسپولیس امسال به جایی نخواهد رسید. الان هم باید به خوزستان بروند و با استقلال بازی کنند و امیدوارم حداقل این بازی را بتوانند ببرند، هرچند من چشمم آب نمی‌خورد که حتی تیم ته جدول که فقط 4 امتیاز کسب کرده است را هم شکست دهند. من چند بازی استقلال خوزستان را دیدم واقعاً تیم بدی نیستند و می‌توانند پرسپولیس ار اذیت کنند.

قلیچ در مورد وضعیت گل‌محمدی هم توضیح داد: در این مورد گفتنی‌ها را قبلاً گفته‌ام و حرف جدیدی ندارم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز