خبرگزاری کار ایران

بلینگام از رونالدو عقب نمی‌افتد!

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۷۴۰

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، به یکی دیگر از رکوردهای کریستیانو رونالدو با این تیم رسید.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید موفق شد در شبی تلخ در لالیگا که با مصدومیت دو مدافع این تیم سپری شد، ویارئال را  4-1 در سانتیاگو برنابئو شکست دهد. گل اول این تیم را بلینگام با ضربه سر به ثمر رساند. او توپ را در مرکز زمین دریافت کرد و یک پاس زیبا برای لوکاس هرناندز ارسال کرد و به محوطه رفت تا ارسالی که نهایتا مودریچ روی دروازه فرستاد را با ضربه سر به گل تبدیل کند.

این ستاره انگلیسی بار دیگر برنابئو را مسحور کرد و همه هواداران مادریدی را به فکر وا داشت که او دوباره چه رکوردی را شکسته است. جود اکنون با رکورد کریستیانو رونالدو یعنی 17 گل در 20 بازی اول برابر می‌کند که عددی فوق العاده است، به خصوص زمانی که به خاطر بیاوریم که او حتی مهاجم هم نیست.

او اکنون در صدر جدول بهترین گلزنان لالیگا قرار دارد و فقط یک بار در تاریخ یک هافبک پیچیچی را برده است. این شاهکار توسط لوئیس آراگونس 40 سال پیش انجام شد.

اما بلینگام فقط یک گلزن نیست. این هافبک یک بازیکن کلیدی در خط میانی هم هست، بازیکنی که به باز کردن بازی کمک می‌کند و مهمترین فردی که با خط حمله ارتباط برقرار می‌کند. او را میتوان به خاطر پوشش عالی در زمین ( 33 پاس سالم در نیمه اول) دی استفانو قرن بیست و یکم لقب داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز