خبرگزاری کار ایران

رئال امیدوار شد: بازگشت سه ستاره پس از کریسمس

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۸۰۳

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تایید کرد که ادواردو کاماوینگا، وینیسیوس جونیور و آردا گولر پس از کریسمس آماده حضور در میدان هستند.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید در این فصل با معضل جدی مصدومیت ستاره‌های این تیم روبه‌رو بوده و شرایط سختی را سپری کرده است. 

مصدومیت‌های متعدد بازیکنان رئال از ابتدای فصل 24-2023 که تنها چهار ماه از آن سپری شده، کار را برای آنچلوتی بسیار سخت کرده و انتخاب ترکیب ثابت با بازیکنان مدنظر این مربی ایتالیایی تقریبا غیرممکن شده است. 

خصوصا که آنها از همان ابتدای فصل با مصدومیت تیبو کورتوا و ادر میلیتائو از ناحیه رباط صلیبی روبه‌رو شدند و حالا داوید آلابا هم به این فهرست اضافه شده تا آنها چاره‌ای جز خرید بازیکن در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی نداشته باشند.

مصدومیت وینیسیوس جونیور و کاماوینگا در اردوهای تیم‌های ملی هم ضربه سنگینی به این تیم بود. گولر هم که از ابتدای فصل به دلیل مصدومیت حتی یک دقیقه به میدان نرفته تا نگرانی بسیاری از این خرید جدید وجود داشته باشد. 

اما آنچلوتی پس از پایان بازی شب گذشته برابر ویارئال که با پیروزی 1-4 تیمش همراه بود اعلام کرد که هر سه این بازیکنان به شرایط آرمانی نزدیک شده‌اند و آماده هستند تا پس از پایان تعطیلات کریسمس بار دیگر به میادین برگردند و به رئال در دیدارهای دشوار پیش‌رو کمک کنند که خبر بسیار خوبی برای این تیم است. 

رئال مادرید پنجشنبه‌شب در هفته هجدهم لالیگا به مصاف آلاوس خواهد رفت و پس از آن راهی تعطیلات کریسمس و سال نوی میلادی می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز