خبرگزاری کار ایران

جدال طارمی با مشتری پر و پاقرص در لیگ قهرمانان اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۰۰۹

قرعه پورتو در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ستاره تیم ملی ایران مهدی طارمی را مقابل «مشتری سابقش» قرار داد.

به گزارش ایلنا، مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز(دوشنبه) برگزار شد تا «جدال طارمی با مشتری پر و پاقرص» در لیگ قهرمانان اروپا اتفاق بیفتد.

مهدی طارمی ستاره این روزهای پورتو باید در این مرحله مقابل آرسنال بازی کند تا ستاره تیم ملی ایران مقابل میکل آرتتا مشتری اصلیش در تابستان گذشته قرار بگیرد.

طارمی فصل گذشته با پورتو با به ثمر رساندن 22 گل آقای گل پرتغال شد تا باشگاه های بزرگ اروپا مشتری این بازیکن شوند. طبق گزارش رسانه های انگلیس آرسنال با درخواست میکل آرتتا یکی از مشتریان اصلی اش بود.

حالا مهاجم ملی پوش ایرانی به جای اینکه برای توپچی ها به میدان برود باید مقابل آنها بازی کند تا بار دیگر توجه سرمربی اسپانیایی آرسنال را به خود جلب کند. بسیاری از رسانه های انگلیس از تمرکز آرتتا به جذب طارمی به خاطر شم گلزنی بالای ستاره ایرانی خبر داده بودند.

طارمی علاوه بر آرسنال مورد توجه باشگاه های بزرگ دیگر اروپا مثل اینتر، میلان، منچستر یونایتد، سویا، تاتنهام و لاتزیو قرار داشت که با درخواست های مالی هنگفت پورتو در قبال فروش این بازیکن مشتریان منصرف شدند.

بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به صورت رفت و برگشت برگزار می شود که دیدار رفت به میزبانی پورتو در ورزشگاه دراگائو در تاریخ 24 بهمن و دیدار برگشت در ورزشگاه امارات در تاریخ 15 اسفند برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز