خبرگزاری کار ایران

اوسمار ویه را: باید به فرم خوب‌مان برگردیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۵۵۴

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدواریم به فرم خوب‌مان برگردیم. شمس آذر هم در ۸ هفته گذشته نباخته است ولی روی ضعف و قوت آن ها کار کرده‌ایم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اوسمار ویه‌را در کنفرانس خبری پیش از بازی با شمس آذر، اظهار داشت: بازی فردا قطعا برای ما خیلی سخت خواهد بود و این را به طور قطع می‌دانیم. چند بازی است متاسفانه نتوانستیم شکل بازی خودمان را نشان دهیم و امیدوارم در این مسابقه به سبک بازی خودمان برگردیم.

وی افزود: شمس آذر تیم خوبی است و فرم خوبی دارد. آنها در هشت بازی اخیر نباخته‌اند. در بازی‌های خودشان ارسال‌های زیادی از کناره‌ها و عمق دارند. ما هم روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کردیم.

مربی سرخپوشان درباره غایبان تیم خاطرنشان کرد: ما این فصل مصدومان زیادی داریم. همیشه تعداد زیادی از بازیکنان را نداشتیم. برای بازی فردا همان مصدومانی هستند که پیش از این در ترکیب حضور نداشتند.

اوسمار در مورد وضعیت وحید امیری اظهار داشت: چیزی که می‌دانم این است که عکس‌برداری امروز یا فردا انجام می‌شود تا بدانیم آماده شروع مرحله جدید درمان است یا خیر.

مربی برزیلی راجع به مصدومیت کنعانی‌زادگان گفت: حسین کنعانی‌زادگان دیروز با ما تمرین کرد اما اواخر تمرین از کار خارج شد ولی فکر نکنم آسیب او جدی باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز