خبرگزاری کار ایران

تارتار: تراکتور برای قهرمانی بسته شده

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۰۱۰

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: تراکتور برای قهرمانی بسته شده و زیرساخت خوبی دارد اما ما تیم خوبی هستیم و من به بازیکنانم ایمان دارم.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار عصر یک‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی برابر تراکتور اظهار کرد: امروز سالگرد اولین قهرمانی ملوان در جام حذفی است و جا دارد به همه هواداران پرشور انزلی‌چی تبریک بگویم. بازی با تراکتور دیداری است که فکر می‌کنم ارزش برد در این بازی بیش‌تر از سه امتیازی است. کاملا به این مساله واقف هستیم و می‌دانیم که باید خیلی تلاش کنیم. درست است که تراکتور برای قهرمانی بسته شده و زیرساخت خوبی دارد اما ما تیم خوبی هستیم و من به بازیکنانم ایمان دارم و مطمئنم می‌توانند کارهای بزرگ‌تری هم انجام بدهند.

او در رابطه با پیروزی پرگل مقابل مس رفسنجان عنوان کرد: ما خیلی خوب به بازی‌ها برگشتیم و با وجود باخت دو هفته پیش خیلی خوب برگشتیم. خیلی‌ها فکر کردند ملوان بعد از این باخت در جدول سقوط خواهد کرد اما با بازی خوبی که در رفسنجان انجام دادیم، خیلی زود برگشتیم.

سرمربی ملوان ادامه داد: فردا روزی است که باید با تمام توان بازی کنیم. از تمام فاکتورهایی که گفتم بگذریم، ما هواداران پرشور داریم و ما هیچ نگرانی نسبت به بازی‌های سخت نداریم. ما اگر می‌خواهیم با تیم‌های جدول رقابت کنیم باید در این بازی‌ها برنده شویم.

تارتار درباره سبک بازی تراکتور نیز عنوان کرد: تراکتور خیلی خوب پرس می‌کند و باید هوشیار باشیم. البته برای این نوع بازی حریف طرح و برنامه خاصی هم داریم.

او در واکنش به شایعاتی که درباره جدایی او از ملوان مطرح می‌شود، گفت: من اصلا به حواشی توجه ندارم. من می‌دانم با این تیم در این شهر، این روزهای خوب را تجربه می‌کنم. اگر خواهانی هست باید با باشگاه صحبت کند و من دوست ندارم تا پایان فصل جدا شوم. من این شهر و این مردم را دوست دارم و در این چند سال گذشته و دوران مربیگری‌ام، هرگز نشده که به‌خاطر یک تیم دیگر، از تیمم جدا شوم. به نظرم باید به تعهدمان پایبند باشیم.

او در رابطه با برنامه این تیم برای تقویت در نیم فصل توضیح داد: ما محدودیت لیست داریم. ما از بازیکنان باکیفیت و با انگیزه استقبال می‌کنیم اما انگیزه برای ما اهمیت بیش‌تری دارد. باید بدانند که ملوان تیم کوچکی نیست که فقط بیایند سربازی‌شان را بگذرانند. با جلساتی که با بازیکنان سرباز خواهیم داشت، تصمیم‌گیری می‌کنیم. بازیکن باید با تمام وجود برای حضور در ملوان تلاش کند. نه فقط امسال بلکه ملوان سال‌های گذشته هم تیم بزرگی بوده است. اگر بازیکنی کیفیت خوبی داشته باشد و انگیزه بالایی هم داشته باشد، ما او را جذب می‌کنیم.

تارتار در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان استانی باید به فکر این تیم باشند. این تیم به جای خوبی رسیده و بزرگی می‌کند. ما مشکل مالی نداشتیم و باید از آقای فهمیده تشکر کنیم. مسئولان هم کمک می‌کنند اما باید بیش‌تر شود که بازیکن دغدغه نداشته باشد. بازیکن اگر حق و حقوقش را بگیرد که به فکر رفتن نمی‌افتد. درست است که تیم‌های تهرانی امکانات خوبی دارند اما بازیکنان ما مورد تایید اخلاقی ماست و ما روی این موارد خیلی حساسیت داشتیم. من به این بازیکنان از نظر اخلاقی هم ایمان دارم و می‌دانم روی تیم خودشان تمرکز دارند. بازیکنان ما پیشنهادات را برای بعد از پایان فصل خواهند گذاشت و حتی بعد از قرارداد چون بازیکنان ما دو ساله قرارداد دارند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز