خبرگزاری کار ایران

گودرزی: می توانستیم در این بازی پیروز شویم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۰۶۴

گلزن تیم فوتبال شمس آذر می گوید که پنالتی تیمش می‌توانست تکرار شود.

به گزارش ایلنا، حسین گودرزی، بازیکن شمس آذر پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: تیم ما جوان بود و 70 درصد تیم بار اول بود که در استادیوم آزادی بازی کردند. در خلق موقعیت از تیم پرسپولیس بسیار بهتر عمل کردیم. می توانستیم در این بازی پیروز شویم اما پرسپولیس در این بازی از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کرد و پیروز میدان شد.

او در خصوص اینکه آیا پیشنهادهای دیگری هم در لیگ برتر دارد گفت: فعلا با شمس آذر قرارداد دارم و تا زمانی که قراردادم تمام نشود تمام تعهدم برای این باشگاه خواهد بود. باید نیم فصل شود و بعد تصمیم بگیریم.

او در خصوص صحنه گل که قبل از پنالتی حرکت کرد و گل به ثمر رسید گفت: بله فکر می کنم اگر داور سخت گیر بود می توانست پنالتی را به جا دهد اما زیاد هم جلو نبودم. شاید نیم بدن هنگام ضربه جدا بودم.

این بازیکن در واکنش به گلزنی مقابل پرسپولیس و استقلال گفت: این دو تیم، تیم‌های بزرگی هستند. گل زدن به این دو تیم حس خوبی دارد و آرزوی هر بازیکنی است. امیدوارم که این گلزنی‌ها ادامه دارد باشد.

بازیکن شمس آذر در پاسخ به اینکه آیا امید دارد به تیم ملی بزرگسالان دعوت شود، گفت: تمام تلاش خود را می کنم. از کادر تیم ملی بزرگسالان می خواهم که نگاه ویژه‌ای داشته باشند تا به امید خدا این اتفاق رخ دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز