خبرگزاری کار ایران

اورتون ۱ _ منچسترسیتی ۳؛ گواردیولا، ترمز تافی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۲۱۸

منچسترسیتی با ارائه‌ی یک بازی جذاب به برد مقابل آبی‌پوش‌های مرسی‌ساید دست یافت.

به گزارش ایلنا، گواردیولا و تیمش در حالی موفق به شکست میزبان خود شدند که تیم اورتون در چهار بازی آخر خود پیروز شده و امیدوار بود تا از این دیدار خانگی هم دست پر خارج شود.

منچسترسیتی همان‌طور که انتظار می‌رفت بازی با را حمله‌های پی‌درپی آغاز کرد که با اشتباه مهاجمینش یا هوشیاری پیکفورد و مدافعین اورتون این موقعیت‌ها از دست رفتند. 

در حالی که حملات منچسترسیتی ادامه داشت، این تیم اورتون بود که موفق شد بر خلاف روند جریان بازی در دقیقه ۲۹ام توسط هریسون به گل اول برسد.

در ادامه تیم مهمان موقعیت‌هایی رو دروازه حریف خلق کرد و اورتون هم فرصت خوبی را روی کرنر به دست آمده از دست داد. در پایان نیمه‌ی اول جان استونز به دلیل مصدومیت جای خود را به گواردیول داد و از زمین خارج شد.

با شروع نیمه دوم تیم گواردیولا مجددا حملاتش از سر گرفته شد تا بالاخره قفل دروازه اورتون در دقیقه ۵۳ شکسته شد. فیل فودن با یک ضربه‌ی دقیق توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا کاری از پیکفورد هم برنیاید.

در ادامه من‌سیتی عقب ننشست و پی حملات بی‌وقفه، موفق شد به یک پنالتی دست پیدا کند. که آلوارز از این فرصت استفاده کرده و گل دوم سیتیزن‌ها را به ثمر رساند.

هردو تیم در ادامه تلاش‌هایی برای تغییر نتیجه داشتند که در پایان این سیتی بود که با گل برناردو سیلوا در دقیقه ۸۶ به گل سوم رسید و ورزشگاه گودیسون پارک را در سکوت فرو برد.

بازی با نتیجه ۳ بر ۱ به پایان رسید تا بالاتر از تاتنهام در به رده چهارم برسد. اورتون هم در رده هفدهم ایستاد تا همچنان خطر سقوط را احساس کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز