خبرگزاری کار ایران

دوراهی یحیی برای دفاع چپ

تکل نعمتی روی پای پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۴۱۲

اخراج علی نعمتی در بازی با شمس آذر و غیبت وی دردیدار با نساجی، حضور و عملکرد درخشان محمد مهدی احمدی دفاع چپ جوان این تیم را در پی داشت که حالا یحیی برای انتخاب دفاع چپ خود در بازی بعدی بین دوراهی قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، از آغاز فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر و سپس مصدومیت طولانی مدت وحید امیری، علی نعمتی، دفاع چپ بی رقیب ترکیب پرسپولیس لقب گرفته بود که نشان از اعتماد بیش از حد گلمحمدی به این بازیکن است. با نگاهی به عملکرد وی در سمت چپ سرخ‌ها  پی می‌بریم که این اعتماد به ضرر پرسپولیس تمام شده است.

نعمتی که در ترکیب پرسپولیس در فاز هجومی کارآمد عمل نمی‌کند، در دفاع نیز پر اشتباه و نامطمئن ظاهر شده تا انتقاد شدید هواداران را نسبت به خود و یحیی گل محمدی برانگیزد.

اوج فاجعه‌ی نعمتی به دربی اخیر برمی‌گردد که سرخ ها با گل تماشایی امید عالیشاه از حریف سنتی خود پیش بودند که در دقایق پایانی با خطای ناشیانه روی رضاوند، موعود بنیادی فر پنالتی به سود آبی ها گرفت و بازی برده به تساوی کشیده شد. قبل از این نیز خطای دیگری در محوطه جریمه بر روی پیمان بابایی مرتکب شد که وی.ای.ار این صحنه را پنالتی تشخیص نداد.

در هفته چهاردهم هم پرسپولیس در حالی موفق به شکست شمس آذر شد که تک گل قزوینی ها از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید؛ پنالتی‌ای که نعمتی با خطای خود به حریف تقدیم کرده بود. او همچنین علاوه برخطای منجر به پنالتی، خطای خطرناک دیگری انجام داد که با کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد و سرخپوشان بازی را 10 نفره بردند.

گل محمدی که در بازی مقابل نساجی نعمتی را به علت محرومیت در اختیار نداشت، به محمدمهدی احمدی؛ دفاع چپ جوان خود اعتماد کرد. او نیز با عملکرد خیره کننده خود و کسب نمره 7.52 سومین بازیکن برتر زمین لقب گرفت تا این سوال در ذهن هواداران شکل بگیرد که چگونه با وجود چنین بازیکنی روی نیمکت، علی نعمتی با عملکرد فاجعه بار خود در همه بازی‌ها فیکس به میدان می‌رفت.

حال باید دید گلمحمدی برای بازی مقابل مس رفسنجان،  باز هم به باگ بزرگ پرسپولیس در سمت چپ بازی می‌دهد یا مجددا به بازیکن جوان خود اعتماد می‌کند؟

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز