خبرگزاری کار ایران

خداحافظ! من رفتم

ویسی: لطفا هر مربی به آبادان آمد، نگوید که وقت نداشتم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۷۷۸

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بعد از شکست تیمش برابر تراکتور گفت قبل از دریافت گل اول می‌توانستیم به گل برسیم اما کم‌تجربه بودیم. نیمه دوم بازتر بازی کردیم اما تراکتور بازی را برد.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری بعد از بازی با تراکتور که به شکست ۳ بر صفر تیمش انجامید، اظهار کرد: سال نوی میلادی را به بازیکنان خارجی تراکتور تبریک می‌گویم و برد را هم به این تیم تبریک می‌گویم. بازی خیلی برای هر دو تیم خوب بود. قبل از دریافت گل اول می‌توانستیم به گل برسیم اما کم‌تجربه بودیم. نتوانستیم مقابل تیم گردن کلفت تراکتور به گل برسیم. نیمه دوم بازتر بازی کردیم اما باز هم در امر گلزنی موفق نبودیم و تراکتور بازی را برد.

او ادامه داد: حواشی همیشه در آبادان وجود دارد. با روحیه بسیار نامناسب و بد به تبریز آمدیم و از لحاظ روحی خوب نبودیم ولی آنها بازی خوبی انجام دادند.

ویسی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه آینده‌اش روی نیمکت صنعت نفت چگونه خواهد بود؟ گفت: سه هفته پیش توافق کردم که بعد از بازی با تراکتوری‌ها از تیم جدا شوم. از هواداران تشکر می‌کنم و عذر می‌خواهم که این فصل نتایج خوبی به دست نیامد. مربی جدید، ۶۰ روز وقت دارد و لطفا هر مربی به آبادان آمد، نگوید که وقت نداشتم.

او در ادامه گفت: در بحث دفاع و ضد حمله نسبتا موفق بودیم. اگر بازیکن تمرکز نداشته باشد نمی‌تواند کاری انجام دهد. چند روز روی این کار کردیم اما نشد. در نقطه صفر شروع حملات حریف ضعیف عمل می‌کنیم. طالب ریکانی و آل قریش هم مصدوم بودند و تمرین نکردند.

ویسی ادامه داد: لیگ بسیار پویا و خوبی است و چند تیم در بالای جدول تاب می‌خورند و چهار، پنج تیم در پایین جدول برای ماندن می‌جنگند. تیم‌هایی که برای سهمیه می‌جنگند هم بقا در میان جدول را تضمین کرده‌اند.

او همچنین گفت: چند سال است که بازیکنان خوب و تراز اولی در لیگ وجود ندارند. سال اول با استقلال خوزستان در لیگ ماندیم و سال دوم در پلی‌آف ماندیم و سال سوم قهرمان شدیم. من فقط این را می‌دانم که نتیجه‌گرا هستیم. برخی افراد سودجو نمی‌گذارند سرمربی کارش را انجام دهد. متاسفانه بازیکنانی که از تیم رفتند برای یک عده عزیزتر هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز