خبرگزاری کار ایران

گواردیولا و رازهای صحبت‌های بین دونیمه

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۷۹۹

پپ گواردیولا می‌گوید سه تساوی متوالی خانگی در لیگ برتر باعث شد تا بازیکنانش مقابل شفیلد یونایتد دچار تردید شوند.

به گزارش ایلنا، منچسترسیتی در آخرین بازی سال 2023 با دو گل شفیلدیونایتد را در ورزشگاه اتحاد شکست داد. پس از این بازی، پپ گواردیولا به صحبت درباره وضعیت تیمش پرداخت.

 سرمربی سیتی احساس می‌کرد که علیرغم شکست ناپذیری تیمش در زمین خانگی در سال 2023، او باید در نیمه دوم به چیزی متفاوت می‌رسید در حالی که تیمش با نتیجه 1-0 پیش بود.

گواردیولا می‌گوید به جای تغییر ترکیب یا تغییر برنامه بازی، به بازیکنانش یادآوری کرده که بیشتر استراحت کنند و بیشتر از اوقاتشان لذت ببرند.

گواردیولا گفت: «در سه بازی آخری که در این ورزشگاه انجام دادیم، احساس راحتی نکردیم.

در پایان نیمه اول در رختکن برای اولین بار یک کلمه هم در مورد تاکتیک صحبت نکردم. تنها یک صندلی برداشتم و روی آن نشستم و گفتم:
 ما وقتی  برنده می شویم که که لبخندزنان درحالی که از بازی لذت می‌برید بازی کنید.

او ادامه داد: در نیمه دوم، 15 تا 20 دقیقه اول بهترین دقایقی بود که داشتیم و این به ما کمک کرد تا بازی را ببریم.

وقتی از او در اینباره سوال شد که آیا باید انتظار بردهای پی‌درپی از تیمش داشت، پاسخ داد:
ما در گذشته دفعات زیادی موفق شدیم که بردهای پشت سر هم دست پیدا کنیم. اما هیچ‌گاه در آن زمان به این فکر نکردیم که چه تعداد برد به دست خواهیم آورد.ما فقط به بازی بعدی فکر کردیم. ما در رقابت‌های قهرمانی مقابل لیورپول احساس کردیم که اگر در یک بازی شکست بخوریم، لیگ برتر را نخواهیم برد و به همین دلیل آنها ما را به بالاترین سطح رساندند.

گواردیولا درباره‌ی سالی 2023 میلادی، که در آن سیتی موفق به تصاحب 5 جام از جمله لیگ قهرمانان اروپا شد گفت:
بسیار عالی بود. از نظر افتخارات عالی بود. از نظر پرداخت به سلامتی و خانواده، نمی‌دانم. شاید اگر از بازیکنان بپرسید، بگویند که فصل فوق‌العاده‌ای بوده.
 

 

 

 

.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز