خبرگزاری کار ایران

مانع بزرگ برای حضور امید ابراهیمی در استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۸۰۲

در شرایطی که شایعاتی مبنی بر بازگشت دوباره فرمانده اسبق آبی‌ها به این تیم به گوش می‌رسد، موانعی بر سر این انتقال وجود دار

به گزارش ایلنا، فصل نقل و انتقالات لیگ برتر از چند روز دیگر آغاز می‌شود و به همین دلیل شایعه‌های فراوانی درباره جابه‌جایی بازیکنان وجود دارد. استقلال به عنوان یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی نیز از این قاعده مستثنی نیست. همیشه در مورد نقل و انتقالات استقلال بحث‌های فراوانی وجود داشته و این بار هم چنین شرایطی را مشاهده می‌کنیم. از یکی، دو هفته قبل انواع و اقسام لیست‌ها به عنوان لیست خرید استقلال در فضای مجازی و رسانه‌ها دست به دست شده و واقعاً هنوز کسی نمی‌داند کدام درست است و کدام فقط گمانه‌زنی.

 

در اینکه جواد نکونام قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی استقلال را تقویت کند، هیچ شکی وجود ندارد. بخصوص اینکه استقلال در نقل و انتقالات تابستانی به دلیل رعایت سقف بودجه نتوانست آنطور که باید بازیکن جدید جذب کند و همین مسأله باعث می‌شود تا مدیران و کادرفنی این تیم از حالا هم و غم خود را روی تقویت استقلال در پست‌های مختلف بگذارند. اتفاقی که احتمالاً شاهد آن خواهیم بود و بازیکنان جدیدی به ترکیب استقلال اضافه خواهند شد. از جمله بازیکنی که طی روزهای اخیر درباره حضورش در استقلال اخباری منتشر شده، امید ابراهیمی است.

 

هافبک 36 ساله الشمال که مدت‌هاست در لیگ ستارگان قطر بازی می‌کند. امید چندین فصل را با پیراهن الاهلی سپری کرد و حتی به بازوبند کاپیتانی این تیم قطری نیز رسید. برای فصل 2023-2022 امید تصمیم گرفت راهی الوکره شود و البته در طول یک سال که در این تیم حضور داشت، بازیکن مؤثری بود. برای فصل 2024-2023 ابراهیمی برخلاف شایعه‌های زیادی که درباره بازگشت‌اش به استقلال شنیده می‌شد، راهی الشمال شد تا بازی در این تیم را نیز تجربه کند. هدایت الشمال در این فصل بر عهده پویا اسبقی، مربی ایرانی-سوئدی است و البته با توجه به پتانسیلی که این تیم داشته، نتایج ضعیفی هم نگرفته. الشمال همیشه یکی از گزینه‌های سقوط بوده اما این فصل 11 امتیاز به دست آورده و المرخیه و المعیذر را پایین‌تر از خود می‌بیند. بدون شک نقش امید ابراهیمی در نتایج الشمال هم پر رنگ بوده.

 

پویا اسبقی همیشه از ابراهیمی به نیکی یاد کرده و در همه حال از رفتار حرفه‌ای و خصوصیات فنی او گفته. همکاری طرفین به بهترین شکل ممکن دنبال می‌شود و در قطر کسی هم نمی‌داند امید می‌خواهد چه تصمیمی بگیرد. یکی، دو روز قبل ابراهیمی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، تصویری از دوران حضورش در استقلال را منتشر کرد که همین مسأله به شایعه‌ها بیشتر دامن زده. خیلی‌ها معتقدند انتشار این عکس از سوی ابراهیمی بی‌دلیل نبوده و او قصد دارد فوتبال خود را در استقلال ادامه بدهد. با این حال در دوحه و باشگاه الشمال همچنان روی ادامه حضور امید حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. آنها ابراهیمی را به عنوان فرمانده خط میانی تیم‌شان قبول دارند و نمی‌توانند به راحتی رضایتنامه او را به مقصد لیگ ایران و باشگاه استقلال صادر کنند.

 

پویا اسبقی به عنوان سرمربی الشمال از جدایی ابراهیمی ابراز بی‌اطلاعی کرده و باشگاه الشمال هم واکنشی به احتمال بازگشت هافبک کلیدی‌اش به استقلال نشان نداده است. به نظر می‌رسد بحث بازگشت قطعی ابراهیمی به استقلال فعلاً در حد شایعه و گمانه‌زنی است. اگر موضعی غیر از این بود، قطعاً باشگاه الشمال هم واکنش نشان می‌داد. استقلال شاید پیگیر ماجرای بازگشت ابراهیمی باشد اما خوب می‌داند که جدایی او از الشمال کار بسیار مشکلی است‌.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز