خبرگزاری کار ایران

مشکل پرسپولیس نبود کریم باقری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۲۵۳

پیشکسوت پرسپولیس نبود عضو سابق کادرفنی این تیم را دلیل اصلی مشکلات این مجموعه می‌داند.

به گزارش ایلنا، سهراب انتظاری، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم صحبت کرد. 

 

 بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان را به لحاظ فنی چگونه ارزیابی کردید‌؟

صورت مسأله ایراد دارد چون پرسپولیس به اندازه کافی بازیکن ندارد و انصافاً در این شرایط همه چیز دست یحیی نیست.

 اما با همه دلایلی که گفتید باز هم دلیل نمی‌شود که پرسپولیس مقابل مس رفسنجان بازی پرنوسانی را ارائه دهد؟!

بله قبول دارم که همه این ضعف‌ها هم دلیلی نمی‌شود که پرسپولیس بد بازی کند. اصلاً جدا از این موارد تیم پرسپولیس شاداب بازی نمی‌کند و تیم روحیه لازم برای پیروز شدن و جنگیدن را به شکل صد درصدی ندارد.

 چرا شرایط تیم اینگونه است؟!

به نظرم در این فصل از بازیکن تا کادر فنی‌مان همه به نوعی درگیر مسائل حاشیه‌ای بودند، نکته مهمی که موجب شد پرسپولیس تمرکز لازم را نداشته باشد و در نهایت این بی‌تمرکزی روی تمرینات و بازی‌های تیم هم تأثیر مستقیمی داشته باشد.

 این حرف‌ها را زدید که به چه نتیجه‌ای برسید‌؟

به این نتیجه می‌رسیم که جای کریم باقری در پرسپولیس خیلی خالی است؛ مربی‌ای که حتماً می‌توانست با شرایطی که پرسپولیس با آن مواجه بود خیلی به یحیی و تیم پرسپولیس کمک کند. آقا کریم حکم بزرگتر تیم را داشت و از این قابلیت برخوردار بود که تیم را به نحو احسن در حاشیه‌ها جمع کند، این در حالی بود که یحیی درگیر مسائل حاشیه‌ای بود و چالش‌هایی که او با آنها مواجه بود اجازه نداد بتواند با همه موارد حاشیه‌ای برخورد داشته باشد و به نوعی تیم پرسپولیس در ادامه روندی که داشت در سه چهار بازی اخیر خودش هم خوب بازی نکرد و در حد انتظاری که از یحیی و تیمش وجود داشت ظاهر نشد.

 یحیی برای هفتمین بار استعفا داد، درخصوص این استعفاهای ادامه‌دار چه نظری دارید؟

پرسپولیس هواداران عاشق زیادی دارد که واقعاً با تیم‌شان زندگی می‌کنند و اخباری که از تیم می‌رسد آنها را ناراحت می‌کند، به همین دلیل باید فکری اساسی برای این موضوع بشود.

 فکر نمی‌کنید که از بین مدیرعامل و سرمربی یکی از آنها باید از پرسپولیس برود؟!

من چنین حرفی نمی‌زنم اما از مدیرعامل تیم می‌خواهم که در لفافه صحبت نکند و به درد تیم برسد چون ما با این شرایطی که از تیم می‌بینیم در نیم فصل دوم با مشکلات بزرگتری مواجه می‌شویم. هوادار گناه دارد، به همین دلیل از مدیرعامل و سرمربی تیم خواهش می‌کنم که در داخل باشگاه مشکل را حل کنند.

 با وضعیت نقدینگی که پرسپولیس دارد به نظر می‌رسد کار سختی برای جذب بازیکن وجود دارد!

من می‌خواهم اینطور صحبتم را ادامه دهم که پیراهن پرسپولیس خیلی بزرگ و ارزشمند است اما در این مدت خیلی دیدیم و پیش آمد که شاهد بودیم بازیکنان جوان و کم نام و نشانی در پرسپولیس بازی می‌کنند که باور کنید آنها را نشناختم و پس از آن هم دیدیم که تغییری هم در تیم اتفاق نمی‌افتد، به همین دلیل از آقای مدیرعامل می‌خواهم که اینقدر حرف از نداری نزنند و این مسأله را بر سر تیم و هواداران نکوبند. مدیرعامل تیم باید هزینه کرده و بازیکن جدید جذب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز