خبرگزاری کار ایران

اینبار با پنالتی دقیقه ۹۰

بارسلونا ۲ _ لاس پالماس ۱؛ ادامه‌ی بردهای دراماتیک تیم ژاوی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۴۵۵

تیم بارسلونا موفق شد باز هم در دقایق پایانی مسابقه به گل برتری دست پیدا کند و اختلافش با دو تیم صدرنشین را به ۷ امتیاز برساند.

به گزارش ایلنا، در هفته‌ی نوزدهم لالیگای اسپانیا، تیم فوتبال بارسلونا مهمان لاس پالماس بود و موفق شد با نتیجه دو بر یک میزبانش را شکست دهد.

بارسلونا در ۱۴ بازی اخیرش مقابل لاس پالماس در لالیگا شکست نخورده بود و در سوی دیگر لاس پالماس ۷ بازی اخیر خانگی‌اش را بدون شکست پشت سر گذاشته بود. 

بازی برای بارسلونا و ژائو کانسلو تلخ آغاز شد چرا این که بازیکن در دقیقه ۱۱ به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و کریستنسن به جای او به زمین آمد. 

این تلخی ادامه داشت چرا که درست یک دقیقه بعد، تیم میزبان موفق شد روی یک ضربه‌ی کرنر گل اول بازی را به ثمر برساند. زننده‌ی این گل، مونیر، بازیکن سابق بارسلونا بود.

بارسایی‌ها بعد از این اتفاقات در کنترل احساسات خود ناموفق بودند و نتیجه‌ی آن دستپاچگی در زمین و اعتراض به داور مسابقه بود که این اعتراض برای سرجی روبرتو و همچین ژاوی مربی بارسلونا یک کارت زرد به همراه داشت. 

این تیم موفق به گلزنی در نیمه اول نشد و بازنده به رختکن رفت.

در نیمه دوم اما شرایط تغییر کرد. این تیم موفق شد دوباره به انسجام لازم دست پیدا کند و در دقیقه ۵۴ تیرک دروازه حریف را به لرزه درآورد که البته قبل از آن دی یونگ در آفساید قرار داشت.

بلافاصله بعد از این موقعیت، بارسلونا صاحب فرصتی دیگر شد و این فران تورس بود که در دقیقه ۵۵ گل تساوی بخش را برای تیمش زد.

این بار این تیم لاس پالماس بود که در کنترل خود ناتوان عمل کرد تا ورق در این بازی برگردد. 

تعویض‌های هردو تیم انجام شد و بارسلونا از اشتباه لاس پالماس استفاده نکرد تا نتیجه را برگرداند. در این بین بازیکنان میزبان هرکدام با خطاهای خود به تعداد کارت‌های زردشان اضافه میکردند. 

در دقیقه ۹۱، مدافع لاس‌پالماس به دلیل جلوگیری از موقعیت قطعی گل بارسلونا از زمین مسابقه اخراج شد و یک دقیقه بعد مدافع دیگری از این تیم مرتکب خطای پنالتی شد. ایلکای گوندوغان، کاپیتان سابق منچسترسیتی پشت توپ ایستاد و با اعتماد به نفس کامل این فرصت را تبدیل به گل کرد تا بارسلونا بعد از بازی با آلمریا، در این مسابقه هم موفق به کسب سه امتیاز بشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز