خبرگزاری کار ایران

شکست جوانان روسیه مقابل تیم ملی هندبال ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۳۲۸

تیم ملی هندبال کشورمان با شکست تیم جوانان روسیه به کار خود در تورنمنت مسکو پایان داد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی هندبال مردان ایران در سومین و آخرین دیدار خود در تورنمنت چهارجانبه مسکو مقابل تیم ملی هندبال جوانان روسیه به میدان رفت و در پایان توانست دومین پیروزی خود را کسب کند و به کار خود در این تورنمنت پایان دهد.

تیم ملی هندبال کشورمان که در نیمه نخست با ترکیبی متفاوت روانه زمین شده بود، روبروی جوانان روسیه غافلگیر شد و این نیمه را 12-15 واگذار کرد.

در نیمه دوم اما ورق برگشت و ملی‌پوشان با حضور بازیکنان باتجربه‌ و به لطف سیوهای دیدنی علی رحیمی کازرونی سنگربان این تیم، توانستند نتیجه را ابتدا مساوی کنند و سپس از تیم حریف پیشی بگیرند و در نهایت این بازی را 27-29 به نفع خود پایان دادند. 

یونس آثاری، بازیکن تیم هندبال ایران در پایان این دیدار بهترین بازیکن زمین شناخته شد. 

تیم ملی هندبال ایران در تورنمنت چهارجانبه مسکو ابتدا مقابل بلاروس شکست خورد و سپس در بازی دوم و سوم مقابل تیم‌های روسیه و جوانان روسیه پیروز شد و این تورنمنت را با 2 برد و یک شکست به پایان رساند.

تیم ملی هندبال کشورمان با پایان مسابقات تورنمنت چهارجانبه مسکو، فردا دوشنبه ساعت 23:25 بصورت  مستقیم از مسکو به بحرین، میزبان بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا، عزیمت می‌کند. این رقابت‌ها از روز پنج شنبه 21 دی ماه آغاز شده و تیم ملی هندبال کشورمان در اولین دیدار خود ساعت 15:30 روز جمعه 22 دی ماه به مصاف نیوزیلند خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز