خبرگزاری کار ایران

پیکان پیروز شهرآورد خودروسازان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۴۷۰

تیم پیکان تهران با شکست سایپا در پانزدهمین هفته لیگ برتر والیبال مردان به بردی ارزشمند دست یافت و شهرداری ارومیه موفق به شکست صدرنشین شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه 20 دی) با هفت دیدار در شهرهای اردکان، گنبد، رفسنجان، سیرجان، گرگان، اصفهان و تهران در حال پیگیری است.

در این هفته سالن فدراسیون والیبال میزبان شهرآورد خودروسازان تهرانی بود و در این دیدار که به میزبانی سایپا برگزار شد، پیکانی‌ها سه بر یک به پیروزی رسیدند.

در نخستین ست نارنجی‌پوشان سایپا 25 بر 17 نتیجه را به نفع خود به پایان رساندند، اما در ست‌های دوم و سوم پیکانی‌ها 25 بر 18 و 25 بر 15 به پیروزی رسیدند تا این دیدار در ست چهارم پیگیری شود.

چهارمین ست این دیدار 25 بر 22 به نفع شاگردان پیمان اکبری به پایان رسید تا پیکان پیروز دربی تهرانی‌ها باشد و بردی ارزشمند در خانه حریف به دست آورد.

سایپا با یک برد و 6 امتیاز در انتهای جدول باقی ماند و پیکان با هشت برد و 25 امتیاز در انتظار مشخص شدن دیدار گیتی پسند و چادرملو خواهد ماند تا پایان دیدارهای این هفته جایگاه نهایی تیم‌ها را در جدول رده‌بندی مشخص کند.

اصغر میرزایی به عنوان نماینده سازمان لیگ و اسماعیل صباغ به عنوان ناظر فنی و داوری در این مسابقه حضور داشتند.

مرتضی اکرمی داور اول و جواد مرآتی داور دوم این دیدار بودند که 200 نفر تماشاگر داشت و 115 دقیقه طول کشید.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان که با 13 برد و 38 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و صدرنشینی خود را نیز به مدت چهار هفته تضمین کرده است، این هفته در بازی خانگی به مصاف شهرداری ارومیه رفت.

فولادی‌ها در این دیدار سه بر یک مغلوب نماینده ارومیه شدند تا دومین شکست فصل خود را تجربه کنند و شهرداری ارومیه نیز مانند همنام گنبدی خود شگفتی ساز هفته پانزدهم شد.

شهرداری ارومیه در ست نخست 25 بر 19 مغلوب میزبان شد اما در سه ست بعدی به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 23 و 25 بر 23 به پیروزی رسید تا ششمین برد خود را جشن بگیرند و 16 امتیازی شوند.

بدین ترتیب شهرداری ارومیه که در دیدار رفت مرحله مقدماتی جام سی‌وهفتم مغلوب فولاد سیرجان شده بود، در این مسابقه جبران کرد و به پیروزی رسید.

ابراهیم عشقدوست، محمد حسین شفقی، کیوان عابدزاده و امید فولادی‌وندا به ترتیب به عنوان نماینده سازمان لیگ، ناظر فنی و داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز