خبرگزاری کار ایران

شکست سنگین کشتی‌گیر ایرانی صربستان

صعود مهمدی به نیمه‌نهایی تورنمنت کرواسی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۸۰۷

نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران با شکست رقبایش راهی مرحله نیمه‌نهایی تورنمنت کشتی فرنگی کرواسی شد.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابتهای کشتی فرنگی تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در زاگرب پایتخت کرواسی، علیرضا مهمدی، نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال نقره جهان، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم برابر چنگ ویو وانگ از چین با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شد. او در این مرحله نیز مقابل آوندانو ادواردو از ونزوئلا ۹ بر دو به برتری رسید و راهی یک‌چهارم نهایی شد. مهمدی در یک‌چهارم نهایی مقابل آچیکو بولکوادزه از گرجستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه سه بر سه به برتری رسید و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

پیش از این امیر عبدی، نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم ایران، در دور نخست برابر آنتونیو کامنجاسویچ از کرواسی به روی تشک رفت و در همان تایم نخست با نتیجه  ۱۱ بر سه شکست خورد و با توجه به شکست حریفش در مرحله بعد، خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار رفت.

همچنین علی ارسلان، ملی‌پوش سابق کشتی ایران، که پس از کشتی‌گرفتن برای صربستان، به مدال طلا و برنز جهان در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ رسید، در وزن جدید المپیکی ۷۷ کیلوگرم عازم این مسابقات شده است. ارسلان پس از کسب دو پیروزی چهار بر یک و ۹ بر صفر مقابل کشتی‌گیران فنلاند و کرواسی، در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه سنگین هشت بر یک برابر یونس امره باشار، دارنده مدال برنز جهان از ترکیه، شکست خورد و از رسیدن به دور نیمه‌نهایی بازماند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز