خبرگزاری کار ایران

دروازه‌بان اوساسونا: سوپرکاپ برای قهرمانی بارسلونا یا رئال مادرید طراحی شده است!

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۸۴۵

پس از شکست اوساسونا مقابل بلوگرانا، سرخیو هررا می‌گوید سوپرکاپ اسپانیا برای قهرمانی بارسلونا یا رئال مادرید طراحی شده است.

به گزارش ایلنا، روبرت لواندوفسکی سرانجام پس از از دست دادن موقعیت های بی شماری برای باز کردن دروازه، بالاخره پایش به گلزنی باز شد. لمین یامال گل دوم بارسلونا را به ثمر رساند تا با رئال مادرید در دیدار فینال هیجان انگیز دیدار کنند. با این حال، اوساسونایی معتقدند که گل لواندوفسکی باید مردود اعلام می‌شد، چرا که آنها فکر می‌کنند که خطای روی خوزه آرنایز توسط آندریاس کریستنسن قبل از گل اتفاق افتاده. اما آلخاندرو مونیز رویز، داور داخل زمین، نه سوت را زد و نه VAR بعد از گل مداخله کرد. این موضوع باعث خشم بازیکنان و کادر فنی اوساسونا شد و هررا پس از پایان بازی اتحادیه فوتبال اسپانیا را مورد انتقاد قرار داد.

هررا در گفتگو با خبرنگاران گفت: «این رقابت به وضوح برای قهرمانی بارسا یا مادرید طراحی شده است. بدیهی است که آنها تیم هایی هستند که بیشترین پول را تولید می کنند. هرکس مخالف است، بیننده فوتبال نیست»

بارسلونا در فکر دفاع از عنوان قهرمانی خود در سوپرکاپ در برابر رقیب سرسخت رئال مادرید در روز یکشنبه خواهد بود. آنها در ال کلاسیکو قبلی در لالیگا شکست خوردند و می‌خواهند با بالا بردن این جام در ورزشگاه الاول انتقام بگیرند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز