خبرگزاری کار ایران

اسلحه مرگبار قلعه نویی در قطر رونمایی می‌شود!

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۲۱۲

هافبک تکنیکی تیم ملی امیدوار است در قطر نمایشی درخشان در مسیر کامیابی تیم ملی از خود به جا بگذارد.

به گزارش ایلنا، شاید اگر سه ماه قبل از مهدی قایدی می‌پرسیدید که چقدر امید دارد به تیم ملی دعوت شود و همراه سایر بازیکنان به جام ملت‌های آسیا برود، در جواب می‌گفت: «امید زیادی ندارم، شاید نزدیک به صفر.» درخشش در لیگ امارات همراه با اتحاد کلباء باعث شد تا نام قایدی نه تنها به عنوان یکی از مدعیان کسب عنوان آقای گلی و کفش طلا مطرح شود بلکه او به پیراهن تیم ملی هم برسد و به جام ملت‌ها برود. قایدی در امارات و چند روز قبل از آغاز این تورنمنت نیز به عنوان بازیکن ماه ادنوک‌ لیگ انتخاب شد و به یکباره از فرش به عرش رسید.

قایدی با همین روحیه بالا وارد اردوی تیم ملی شد و مقابل بورکینافاسو برای دقایقی به زمین رفت و سپس جای خود را به مهدی ترابی داد. برابر اندونزی اما اوج کار قایدی بود. او در آخرین بازی ایران قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا دو گل از پنج گل تیم ملی را وارد دروازه حریف کرد تا برای بازیکنان هجومی تیم ملی در سمت چپ نظیر ترابی و محبی خط و نشان بکشد. گویا نظر قلعه‌نویی هم به آمادگی قایدی جلب شده و قرار است اتفاقاتی جدید برای باشو در دوحه رخ بدهد.

تمرین تیم ملی قبل از بازی با فلسطین یک سورپرایز ویژه داشت. مهدی قایدی کاور سبز به تن داشت. کاوری که اغلب بازیکنانی پوشیده بودند که به ترکیب اصلی تیم ملی و تفکرات امیر قلعه‌نویی نزدیکترند. قریب به اتفاق توپ‌ها به سمت چپ ارسال می‌شد، جایی که قلعه‌نویی به قایدی اجازه نفوذ و موقعیت‌سازی برای مهاجمان را با پاس در عرض داده بود. قایدی در این کار هم موفق بود تا نشان بدهد عزم خود برای درخشش در جام ملت‌های آسیا و بازی در ترکیب اصلی ایران جزم کرده است.

نکته مشهودی که در تمرین وجود داشت، اعتقاد دوباره قلعه‌نویی به قایدی بود. وینگر- مهاجمی که با حرکات زیرکانه و تکنیکی خود می‌تواند برای مدافع چپ رقبا یک آزار جدی باشد. حتی اگر قایدی به هر دلیلی در ترکیب اصلی بازی با فلسطین نباشد، شاید حداقل برای دقایقی وارد زمین شود. بازیکنی که این جام ملت‌ها می‌تواند رخدادی مهم برای او باشد. او در 217 دقیقه‌ای که برای تیم ملی به میدان رفته 4 گل زده و این آمار توانسته قلعه‌نویی را هم تحت تأثیر قرار بدهد. بنابراین منتظر استفاده بیشتر از قایدی در ترکیب تیم ملی باشید. نظر امیر که فعلاً این است و احتمالاً هم تغییر نخواهد کرد. بخصوص در دیدارهایی که کار تیم ملی گره می‌خورد و نیاز به بازیکن خلاقی مثل قایدی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز