خبرگزاری کار ایران

تاتنهام به دنبال اتفاقی بزرگ و تاریخی مقابل منچستریونایتد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۲۲۴

تاتنهام امشب به دنبال نخستین دبل مقابل منچستریونایتد در تاریخ لیگ برتر در اولدترافورد بازی می‌کند، دو تیم سال 2024 را با صعود به دور چهارم جام حذفی انگلیس آغاز کرده‌اند، شیاطین سرخ با 2 گل تیم سطح سومی ویگان را بردند و تیم آنژه پوستکوگلو با یک گل از سد برنلی گذشت.

به گزارش ایلنا، در حالی که جمله کلیشه‌ای «فوتبال دو نیمه دارد» همچنان صحت دارد، سال 2023 برای اریک تن هاخ و من یونایتد دو نیمه متفاوت داشت اما آنها سال جدید را امیدوارکننده شروع کردند و دوشنبه گذشته با گل‌های دیوگو دالو و برونو فرناندز با دست پر به خانه برگشتند. اما یونایتد سال گذشته را معمولی به پایان رساند، حس خوب بازگشت مقابل استون ویلا در روز بعد از کریسمس خیلی زود از بین رفت و 2 بر یک به ناتینگهام فارست باختند تا در رده هشتم و 9 امتیازی جایگاه آخرین سهمیه لیگ قهرمانان قرار بگیرند. آنها خود را برای بازی مقابل چشمان تیزبین سر جیم راتکلیف برای نخستین بار آماده می‌کنند اما اگر بازنده شوند برای پنجمین بار در تاریخ لیگ برتر به آمار 10 باخت در یک فصل می‌رسند، در سه تا از چهار مرتبه قبلی تصمیم به تغییر مربی گرفته‌اند.

موقعیت تن هاخ روی نیمکت داغ یونایتد با تهدید جدی مواجه نیست اما مربی هلندی قطعاً به اندازه مربی استرالیایی اسپرز ثبات ندارد که در دومین بازی‌اش به عنوان مربی در لیگ برتر با 2 گل قهرمان 20 دوره لیگ انگلیس را شکست داد. اوضاع برای این تیم هم عالی پیش نرفته و نزدیک بود کارشان برابر تیم سرسخت برنلی به بازی تکراری بکشد که گل پدرو پورو نجاتشان داد. آنها در شش بازی آخرشان پنج برد به دست آورده‌اند و سال گذشته را با پیروزی باارزش 3 بر یک مقابل تیم سرحال بورنموث به دست آوردند تا به یک امتیاز آرسنال رده چهارمی برسند.

تاتنهام البته از چهار بازی آخرش در لیگ در خانه رقبا تنها یکی را برده اما از اسفند که با یک گل به ولورهمپتون باختند، در تمام بازی‌هایشان در زمین رقبا در گلزنی موفق بوده‌اند. تاتنهام بعد از پنج بازی موفق به شکست یونایتد شد و حالا می‌خواهد برای نخستین بار بعد از 34 سال برابر این تیم دبل کند اما یونایتد در تاریخ لیگ برتر 24 بار در خانه تاتنهام را شکست داده و این یک رکورد مشترک به حساب می‌آید.

اخبار تیمی

آندره اونانا برای بازی در تیم ملی کامرون در جام ملت‌های آفریقا دعوت شده اما این بازی از دروازه منچستریونایتد محافظت می‌کند. سفیان امرابط اما به تیم ملی مراکش ملحق شده است. تن هاخ اعلام کرده لوک شاو، کاسمیرو و لیساندرو مارتینس تمرین را ادامه داده‌اند و می‌توانند بازی کنند. کریستین اریکسن و آماد دیالو هم از بیماری و آنتونی از مصدومیت رها شده‌اند اما به نظر می‌رسد میسون ماونت، هری مگوایر، ویکتور لیندلوف، تایرل مالاسیا و آنتونی مارسیال این بازی را از دست بدهند. مثلث سون هئونگ مین، پاپه سار و ایوه بیسوما به تیم‌های ملی خود رفته‌اند و اریک دایر هم بعد از 9 سال از تاتنهام جدا شده و به بایرن‌مونیخ رفته است. پوستکوگلو اما می‌تواند از دو خرید جدیدش، تیمو ورنر که از لایپزیگ قرض گرفته شده و رادو دراگوسین، مدافع سابق جنوا استفاده کند هر چند اجازه کار دومی هنوز صادر نشده. میکی فان د فن در جام حذفی بعد از مدت‌ها مصدومیت روی نیمکت نشست و کریستین رومرو هم تمرین را از سر گرفته است.

 

ترکیب احتمالی

منچستریونایتد: اونانا؛ وان بیساکا، واران، دالو؛ مک تأمینای، ماینو؛ گارناچو، فرناندز، رشفورد؛ هویلان

تاتنهام: ویکاریو؛ پورو، امرسون، فان د فن، اودوگیه؛ اسکیپ، بنتانکور؛ جانسون، کولوسفسکی، ورنر؛ ریچارلیسون

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز