خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های جالب ناصر الخلیفی درباره ام باپه و آینده مهاجم فرانسوی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۲۳۴

تنها شش ماه از قرارداد کیلیان امباپه با رئال مادرید باقی مانده و حالا برخی از رسانه‌های فرانسوی مدعی هستند که این سوپر استار فرانسوی با رئال مادرید به توافق رسیده است.

به گزارش ایلنا، اما ناصر الخلیفی در جواب به شایعات جدایی ام‌باپه از پی‌اس‌جی گفت: «من نمی‌خواهم مخفی‌کاری انجام دهم. البته که دوست دارم کیلیان امباپه بماند. او بهترین بازیکن جهان است و بهترین باشگاه برای کیلیان، پی‌اس‌جی است. او در مرکز همه چیز قرار دارد، به همین سادگی. من رابطه خوبی با او دارم. یک بازیکن منحصر به فرد و یک انسان خوب. او بعد از بازی اخیر مصاحبه کرد و گفت که با من به توافق رسیده. بله، این درست است. البته بیشتر توافق ما شفاهی بود تا کتبی و امضا شده. فعلاً نیازی به مذاکره با کیلیان امباپه نمی‌بینم. امروز، او 25 ساله و هنوز جوان است. او می‌تواند جام‌های زیادی با ما و تیم ملی فرانسه برنده شود. او بهترین کمپ تمرینی و سرمربی را در جهان دارد. هر سال ما در چمپیونز لیگ بازی می‌کنیم و تا مراحل بالا پیش می‌رویم. ما با بهترین باشگاه‌های جهان در حال رقابت هستیم. مطمئن هستم که او کاری نمی‌کند که به ضرر ما باشد.»

 پشت پی‌اس‌جی بد نگویید!

در سال 2021 بعد از آنکه لیونل مسی با سران بارسلونا به توافق نرسید، به صورت رایگان راهی پی‌اس‌جی شد، اما پس از 2 سال، تصمیم گرفت تا دیگر در اروپا بازی نکند و به اینتر میامی در ایالات متحده پیوست. او توانست در 75 بازی برای پی‌اس‌جی، روی 67 گل تأثیر بگذارد. مسی اما از زمان خروجش از پارک دو پرنس، چیزهای جالبی راجع به زندگی‌اش در پایتخت فرانسه و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نگفته است. حالا ناصر الخلیفی در مصاحبه‌ای با RMC گفت: «ما هر وقت آنجا باشیم حرف می‌زنیم، نه زمانی که از آنجا رفته‌ایم. من احترام بسیار زیادی برای مسی قائل هستم، اما اگر کسی بخواهد حرف‌های بدی راجع به پاری‌سن‌ژرمن بعد از خروجش بزند، زیبا نخواهد بود. این احترام نیست. مسی آدم بدی نیست، اما من این رفتار را نمی‌پسندم. روی صحبتم با مسی نیست، بلکه با تمامی بازیکنان است. ما زحمات زیادی برای مسی کشیدیم و او نیز برای ما کارهای بزرگی انجام داد، اما مصاحبه‌هایش بعد از خروج از پی‌اس‌جی، حرفه‌ای نبود.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز