خبرگزاری کار ایران

قایدی به این شکل قاب قلعه نویی را دزدید

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۲۳۸

مهدی قایدی با نمایشی درخشان طی دیدارهای اخیر تیم باشگاهی اش او را مجاب به دعوتش به اردوی تیم ملی کرد و باید دید در قطر چه نمایشی خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، مهدی قایدی در جریان بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل اندونزی موفق شد دو بار دروازه حریف را باز کند. این اولین دبل مهدی قایدی در ترکیب تیم ملی است و او با گل‌هایی که وارد دروازه اندونزی کرد، موفق شد جایگاهش در ترکیب تیم ملی را تثبیت کند.

اینکه قایدی در ترکیب اصلی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا به میدان برود، قدری بعید است اما با آمادگی که این بازیکن از خود نشان داده به احتمال زیاد می‌تواند یکی از گزینه‌های جدی تعویض باشد و قلعه‌نویی روی نبوغ این بازیکن تکنیکی حساب ویژه باز خواهد کرد.

قایدی یک ماه قبل از اینکه در فهرست نهایی تیم ملی قرار بگیرد، تا آستانه حذف قطعی از تیم ملی پیش رفته بود اما در نهایت با درخشش در بازی‌های باشگاهی موفق شد به اسکواد قلعه‌نویی راه یافته و به یکی از مسافران تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا تبدیل شود.

به این ترتیب قایدی را باید یکی از بازیکنانی لقب داد که به احتمال زیاد شانس بسیاری برای بازی در جام ملت‌های آسیا خواهد داشت.

 

4 گل در 217 دقیقه

آماری که در مجموع بازی‌های ملی قایدی در دست است نیز نشان از عمق تأثیرگذاری این بازیکن دارد. مهدی قایدی در ۱۲ بازی، تنها 217 دقیقه برای تیم ملی به میدان رفته که معادل 2 بازی کامل 90 دقیقه‌ای به علاوه 37 دقیقه دیگر است و او در این مدت موفق شده چهار مرتبه گل بزند و یک پاس گل نیز بدهد و یک خطای پنالتی هم بگیرد. اینکه چرا مربیان تیم ملی اعتماد صددرصدی به قایدی ندارند، سؤالی است که ذهن خیلی‌ها را به سمت و سوی خود متوجه ساخته است. شاید قایدی بتواند در جام ملت‌های آسیا با اعتمادی که اخیراً جلب کرده خط بطلان بکشد روی تمام ناکامی‌ها.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز