خبرگزاری کار ایران

گهر پارک، استادیوم سوم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۳۳۸

مدیران باشگاه گل‌گهر در مجموعه بزرگ تفریحی گهرپارک که در 20 کیلومتری سیرجان قرار دارد، در حال ساخت استادیوم سوم شهر هستند که با امکانات کاملاً بهتری از تیم فوتبال شهر و سایر رشته‌های ورزشی باشگاه میزبانی خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، وقتی گل‌گهر به لیگ برتر رسید شاگردان وینکو بگوویچ و سپس مجید جلالی در ورزشگاه امام علی سیرجان مقابل حریفان به میدان می‌رفتند، اما خیلی طول نکشید که در دوران حضور امیر قلعه‌نویی ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر با نام سردار قاسم سلیمانی هم افتتاح شد تا آنها در یک استادیوم زیباتر، با امکانات خوب و چمن یکدست به مصاف رقبا بروند. این پایان بلندپروازی‌های مدیران باشگاه گل‌گهر و شرکت گل‌گهر نیست و آنها همین حالا در مجموعه بزرگ تفریحی گهرپارک که در 20 کیلومتری سیرجان قرار دارد، در حال ساخت استادیوم سوم شهر هستند که با امکانات کاملاً بهتری از تیم فوتبال شهر و سایر رشته‌های ورزشی باشگاه میزبانی خواهد کرد. این استادیوم همچنین چند زمین تمرینی و سالن پزشکی مجهز نیز داراست. اسفندیارپور مدیرعامل گل‌گهر می‌گوید: «یک مرکز پزشکی ورزشی مجهز و باکیفیت در حال احداث است و دو چمن تمرینی آماده بهره‌برداری داریم که در کنار فضای اقامتی، تفریحی و‌ پشتیبانی برابر برگزاری اردوها مکان بسیار مناسبی خواهد بود. دغدغه‌های ما در مورد هواداران تغییر کرده. پیش از این به پر شدن ورزشگاه فکر می‌کردیم و اکنون دغدغه ما کمبود ظرفیت ورزشگاه شده است. ان‌شاءالله در کوتاه‌ترین زمان ممکن ورزشگاه جدید گل‌گهر در گهرپارک آماده شود تا دغدغه هواداران برای دیدارهای مهم برطرف شود.»

 

تورس مؤثرترین بازیکن

از 23 بازیکنی که در نیم‌فصل اول برای گل‌گهر چند نفری مثل ابوالفضل رزاق‌پور، احمد زنده‌روح، سعید سحرخیزان و مسیح زاهدی عملکرد قابل دفاعی داشتند اما در میان آنها روبرتو تورس اسپانیایی با توجه به دقایق کمتری که به میدان رفت کارنامه خوبی از خود به جا گذاشت. این مهاجم در 8 بازی و حضور 564 دقیقه‌ای‌اش سه گل زد و سه پاس گل داد.

 

نیمکت نشینی فروزان

از همان روزی که خبر حضور محمدرضا اخباری به گل‌گهر شنیده شد، قابل پیش‌بینی بود که محسن فروزان فرصت زیادی برای بازی نخواهد داشت. همین اتفاق افتاد و فروزان فقط در دو مسابقه به میدان رفت. از آن طرف اخباری در 13 بازی هفت کلین شیت داشت و هشت گل هم دریافت کرد.

 

مذاکرات بر سر یک بازیکن

چند روز قبل بود که باشگاه تراکتور تبریز با ارسال نامه‌ای رسمی به گل‌گهر سیرجان خواهان جذب علیرضا علیزاده هافبک وسط این تیم شد. مسئولان گل‌گهر در این رابطه پاسخ نامه تراکتور را داده‌اند و خواهان دریافت مبلغی برای صدور رضایتنامه‌ شده‌اند. از باشگاه تراکتور خبر می‌رسد که رقم درخواستی گل‌گهر برای صدور رضایتنامه علیرضا علیزاده مورد رضایت تبریزی‌ها نیست و به همین خاطر آنها باب مذاکره را با سیرجانی‌ها باز کرده‌اند. قرارداد علیزاده پایان فصل جاری با گل‌گهر به پایان می‌رسد و به همین خاطر مسئولان این باشگاه بی‌میل نیستند با فروش علیزاده در ماه‌های باقیمانده تا پایان فصل مبلغی را به دست بیاورند. با این حال آنها باید با مسئولان تراکتور به توافق برسند. مذاکرات مدیران تراکتور و گل‌گهر سیرجان درباره انتقال علیزاده به تبریز ادامه دارد و حالا باید دید در روزهای آینده چه اتفاقات جدیدی در این رابطه رخ می‌دهد؛ آیا گل‌گهر حاضر خواهد شد مبلغ درخواستی خود را کاهش بدهد یا اینکه علیزاده به کارش در سیرجان ادامه خواهد داد.

 

نزول در هفته‌های پایانی

گل‌گهر هر چقدر در ابتدای فصل شروع خوبی داشت و از شش بازی 14 امتیاز به دست آورد اما در بازی‌های پایانی با افت قابل ملاحظه‌ای روبه‌رو شد. به طوری که آنها از پنج بازی پایانی فقط پنج امتیاز کسب کردند. قطعاً به همین دلیل سرمربی یونانی از عملکرد تیمش رضایت نداشت.

 

بازی‌های پرگل در خانه

بازی‌هایی که گل‌گهر در خانه برگزار کرد به لحاظ تعداد گل‌های ردو‌بدل شده با بازی‌های خارج از خانه‌اش فرق می‌کرد. طبق آمار، آنها هفت بازی خانگی‌شان بیست گل به همراه داشته (13 زده، 7 خورده) و بازی‌های خارج از خانه‌شان هفت گل (4 زده، 3 خورده).

 

نارضایتی سرمربی

بازی با ذوب آهن در هفته پایانی نیم‌فصل که به پایان رسید، سرمربی یونانی گل‌گهر نارضایتی‌اش را از عملکرد تیمش اعلام کرد: «نیم‌فصل برای ما تمام شد. این دیدار بعد از بازی ما با پیکان، یکی از بدترین بازی‌های گل‌گهر بود. ما به این شرایطی که الان هستیم راضی نیستیم و هدف ما بسیار بالاتر است. ما هدف‌مان این است که جزو تیم‌های بالای جدول باشیم و اگر نتوانیم ذهنیت‌مان را تغییر دهیم شانسی برای این کار نداریم. ما باید یا ذهنیت‌مان را تغییر دهیم یا اینکه تغییراتی در نفرات تیم داشته باشیم. تعطیلات لیگ فرصت خوبی برای ماست و امیدوارم بازیکنان ما بتوانند از این فرصت استفاده و ذهنیت‌شان را پاک کنند و با یک ذهنیت متفاوت به نیم‌فصل دوم بیایند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز