خبرگزاری کار ایران

هنرجو: با حضور هاشمی تحولات خوبی را در ورزش کشور شاهد هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۰۰۱

رئیس فدراسیون اسکیت به تلاش‌های بی دریغ وزیر ورزش برای پیشرفت بیشتر رشته‌های ورزشی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، مجید هنرجو در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون اسکیت، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ورزش قوی، نیازمند فرهنگ قوی است، اظهار داشت: در این مدت بسیاری از کارشناسان و متخصصان حوزه ورزش درباره چرایی و چگونگی ورزش قوی که منجر به ایران قوی می‌شود، صحبت کرده‌اند اما معتقدم چیزی که باید بیشتر به آن توجه شود و شاه کلید ورزش قوی، فرهنگ غنی و قوی است.

وی افزود: موضوع حائز اهمیت در این است که در فرمایشات مقام معظم رهبری به این نکته اشاره شده که «سجده کردن، دست به دعا برداشتن، بوسه بر پرچم و کارهای دیگری که تشخص ورزشکار ایرانی – اسلامی و چهره «شاخص دارای منطق و اعتماد به نفس» ملت ایران را به جهانیان نشان می‌دهد، شایسته قدردانی حقیقی است. همین که مقام معظم رهبری توجه و عنایت زیادی به بحث معقوله ورزش دارد یکی از مسائل خیلی مهمی است که شور و اشتیاق فراوانی را در دل ورزشکاران ایجاد کرده تا در هر میدانی که می‌روند برای اعتلای پرچم ایران از هر تلاشی دریغ نکنند.

رئیس فدراسیون اسکیت با اشاره به تلاش‌های بی دریغ وزیر ورزش برای پیشرفت بیشتر رشته‌های ورزشی تصریح کرد: با حضور هاشمی، توانسته‌ایم تحولات بسیار خوبی را در ورزش کشور شاهد باشیم. سفر شخص وزیر به استان‌ها برای افتتاح پروژه ورزشی یا بازدید از فدراسیون‌های ورزشی برخی از این تحولات است.

هنرجو در پایان گفت: البته در کنار دل مشغولی‌های فراوان وزیر ورزش، من رئیس فدراسیون اسکیت نیز وظیفه دارم، تلاش کنم تا در کنار سایر روسای فدراسیون‌های ورزشی زمینه پیشرفت هر چه بیشتر ورزش را فراهم کنیم. بالاخره کمتر از هفت ماه دیگر یک رویداد مهم بین‌المللی به نام المپیک در پیش است و همه ما باید متفق القول برای افزایش هر چه بیشتر سهمیه‌های ایران و موفقیت در این فستیوال قهرمانی از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز