خبرگزاری کار ایران

نکونام و چالش دوباره در استقلال با خطیر

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۱۵۱

روابط نکونام و خطیر در فصل جاری کاملاً سینوسی بوده و نکونام هرگاه فرصت یافته در مصاحبه‌های خود سیاست‌های مدیریت به خصوص در نقل و انتقالات را زیر سؤال برده است.

به گزارش ایلنا، قبل از اینکه نکونام از سفر تفریحی خود به امارات بازگردد گفته می‌شد به محض آنکه به تهران برسد، به دفتر علی خطیر خواهد رفت و درباره نقل و انتقالات با مدیرعامل باشگاه به گفت‌و‌گو خواهد نشست و تکلیف لیست ورودی خود را روشن خواهد کرد. اما در حالی که چند روز از بازگشت سرمربی استقلال می‌گذرد و تمرینات نیز شروع شده خبری از برگزاری این نشست مهم نیست.

روابط نکونام و خطیر در فصل جاری کاملاً سینوسی بوده؛ گاهی در ظاهر خوب و گاهی علیه یکدیگر. اما به طور قطع می‌توان ادعا کرد که کفه ترازو بیشتر به سمت تیرگی روابط سنگین بوده و نکونام هرگاه فرصت یافته در مصاحبه‌های خود سیاست‌های مدیریت به خصوص در نقل و انتقالات را زیر سؤال برده است. سرمربی استقلال در همه این ایام هیچ گاه از بیان اینکه تیم دلخواهم بسته نشده و دستم بابت داشتن ستاره‌ها خالی است، ابایی نداشته و بارها در مصاحبه‌های خود به این موضوع اشاره کرده تا به همه ثابت کند که از طرف مدیریت باشگاه استقلال چندان حمایت نشده است.

در مقابل خطیر که نقش بالادستی نکونام را در باشگاه استقلال بازی می‌کند همواره کوشیده خود را محتاط و محافظه‌کار نشان دهد و در مقابل اظهارات جواد نکونام واکنشی نشان ندهد تا فضای تیم به دلیل برخی اختلاف‌های فنی به هم نریزد.

با این حال برگزار نشدن جلسه اخیر میان مدیریت و سرمربی بار دیگر روابط دو طرف را در موقعیت نامناسبی قرار داده است و به نظر می‌رسد جواد نکونام بابت برخی مسائل از مدیریت باشگاه دلخور است.

اولین مسأله‌ای که سرمربی استقلال را بشدت ناراحت کرده تا از برگزاری نشست با مدیریت باشگاه خودداری کند یا دست کم تمایلی نشان ندهد، به فراهم نشدن مقدمات بازگشت یوسو سسما، مربی مورد اعتماد بدنسازی او مربوط است. قرار بود مشکلات این مربی اسپانیایی با استقلال کاملاً برطرف شود و مدیران استقلال به جواد نکونام قول داده بودند ترتیبی اتخاذ کنند که سسما پولش را بگیرد و کارت مربیگری نیز برای او صادر شود تا در جریان بازی‌های لیگ برتر روی نیمکت استقلال بنشیند اما تا کنون مشکل سسما برطرف نشده و سرمربی استقلال بابت این موضوع بشدت دلخور است و این ناراحتی را به اطلاع مدیران باشگاه استقلال هم رسانده است.

از سوی دیگر از دو لیستی که سرمربی استقلال به مدیران این باشگاه داده‌اند فقط سیلوا به خدمت گرفته شده و دیگر بازیکنانی که نکونام مد نظر قرار داشت، به استقلال ملحق نشده‌اند که این مسأله نیز یکی دیگر از موضوعاتی است که موجبات دلخوری سرمربی استقلال از مدیریت را فراهم کرده است.

حال اینکه در روزهای آتی نشست مهم نقل و انتقالاتی میان خطیر و نکونام برگزار شود، مسأله دیگری است اما از جانب خطیر نیز ظاهراً علاقه‌ آنچنانی به برگزاری این نشست نقل و انتقالاتی نشان داده نمی‌شود و مدیرعامل باشگاه استقلال هم انگار بدش نمی‌آید همین وضعیت ادامه یابد و او ناچار به جذب بازیکن جدید نشود و زیر بار مالی تازه‌ای نرود.

 بازیکنان خارجی تأیید می‌شوند؟

شاید یکی دیگر از دلایلی که باعث شده روابط خطیر و نکونام حسنه نباشد به موضوع تمایل مدیراستقلال برای جذب بازیکنان خارجی و علاقه نکونام به جذب بازیکنان ایرانی مربوط شود. در دو لیستی که نکونام به خطیر داده نام بازیکن خارجی دیده نمی‌شود اما در مقابل خطیر به دنبال جذب بازیکنان خارجی است و این موضوع را به اطلاع سرمربی استقلال هم رسانده است. البته اگر بازیکنانی که خطیر به نکونام معرفی می‌کند وضعیت فنی مناسبی داشته باشند، احتمالاً از نگاه نکونام نیز راضی‌کننده باشد و او موافقت خود را اعلام کند اما اگر بازیکنانی پیشنهاد شود که از لحاظ فنی سطح قابل قبولی نداشته باشند، قطعاً نکونام مخالفت نخواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز