خبرگزاری کار ایران

اسدی: آمادگی جسمانی‌ام فوق‌العاده بالاست

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۸۲۱

مهاجم تیم ملی کشورمان گفت: در کنار این بچه‌ها هم مگر می‌شود حال آدم خوب نباشد؟ آماده هستم و هر موقع بتوانم به تیم کمک کنم، تمام تلاشم را خواهم کرد.

به گزارش ایلنا،‌ رضا اسدی در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی گفت: شرایط خیلی خوبی داریم و تمرینات خوبی هم پشت سر گذاشتیم. یک بخشی از تیم ریکاوری بوده و همه الان آماده‌ایم و روحیه‌ها بالاست. امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی ادامه داد: شرایط منم خوب است. آمادگی جسمانی‌ام فوق‌العاده بالاست. در کنار این بچه‌ها هم مگر می‌شود حال آدم خوب نباشد؟ آماده هستم و هر موقع بتوانم به تیم کمک کنم، تمام تلاشم را خواهم کرد.

مهاجم تیم ملی کشورمان اظهار داشت: یک بازی دوستانه با هنگ کنگ داشتیم و عملکرد خوبی هم داشتیم ولی بازی رسمی متفاوت است و با این حال ما باید تمرکز بیشتری در این مسابقه داشته باشیم.

اسدی در پاسخ به اینکه چه تیمی می‌تواند رقیب بزرگی برای ما باشد، گفت: الان تمام تمرکز ما روی بازی هنگ کنگ است و فکر می‌کنم بهتر این است که قدم به قدم پیش برویم.

وی در خصوص مدعیان جام ملت های آسیا اظهار داشت: شرایط هر تورنمنت به شکلی است که تنها 6-7 بازی انجام می‌دهد و هر تیمی بتواند تمام بازی‌های خود را پیروز شود، قهرمان می‌شود. من فکر می‌کنم که بزرگترهای تیم و کادر فنی صلاح دیده و بازی به بازی فکر کنم،‌ خیلی بهتر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز