خبرگزاری کار ایران

دو گزینه نهایی حانشینی یحیی مشخص شدند

اختصاصی: گزینه سرمربیگری پرسپولیس فردا بله می‌گوید

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۴۸۰

مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از عدم توافق با برانکو، مذاکرات خود را با گزینه های خارجی دیگر آغاز کردند.

به گزارش ایلنا، بعد از جدایی یحیی گل محمدی از تیم فوتبال پرسپولیس مسئولان این باشگاه با برانکو وارد مذاکره شدند و او را گزینه نهایی خود معرفی کردند. مسئولان پرسپولیس انقدر به حضور برانکو اطمینان داشتند که حتی اقدام به پرداخت مالیات عقب افتاده این مربی کردند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از عدم توافق با برانکو، مذاکرات خود را با گزینه های خارجی دیگر آغاز کردند. پسیرو، آنتونیو کونسیسائو، پتکوویچ و دی بیاسی جدی ترین گزینه های درویش برای جانشینی گل محمدی به حساب می آیند.

پسیرو سرمربی سابق تیم فوتبال پورتو که سابقه دستیاری در رئال مادرید در زمان هدایت کی روش را در کارنامه خود دارد جدی ترین گزینه پرپسولیسی ها به حساب می آید. او هدایت تیم های ملی نیجریه، عربستان و الهلال را نیز بر عهده داشته است.

در حال حاضر پسیرو همراه با تیم نیجریه در جام ملت های آفریقا قرار دارد و با توجه به حضور در این مسابقات به نظر می رسد اگر او با پرسپولیس به توافق برسد از اواسط بهمن می تواند به این تیم اضافه شود.

دومین گزینه مدنظر پرسپولیسی‌ها جیووانی دی بیاسی سرمربی ایتالیایی است که با 67 سال سن مسن‌ترین گزینه پرسپولیسی‌ها است. این مربی ایتالیایی در تیم‌هایی نظیر مودنا، برشا، تورینو، لوانته، اودینزه و تیم‌های ملی آلبانی و جمهوری آذربایجان فعالیت کرده است. جالب اینجاست که حدوداً 4 سال پیش بحث حضور دی بیاسی در ایران مطرح بود و گفته می‌شد که او قرار است جانشین ویلموتس در تیم ملی فوتبال شود اما در نهایت این اتفاق رخ نداد تا حالا دی بیاسی باز هم شانس خود برای حضور در فوتبال ایران را امتحان کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز