خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون اسکیت: به دنبال امضای تفاهمنامه با آموزش و پرورش هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۵۱۶

رئیس فدراسیون اسکیت در ادامه جلسات کاری خود با صادق ستاری‌فرد معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، رئیس فدراسیون اسکیت در ادامه جلسات کاری خود با صادق ستاری‌فرد معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت با صادق ستاری‌فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در خصوص توسعه و پیشبرد ورزش اسکیت در سراسر کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این نشست ضمن بررسی و تبادل نظر در رابطه با چگونگی توسعه و آموزش همگانی رشته اسکیت در سطح مدارس کشور مقرر شد تفاهم‌نامه‌ای فی ما بین وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون اسکیت به امضاء برسد.

رئیس فدراسیون اسکیت در این جلسه با بیان اینکه آموزش پرورش بعنوان مهمترین نهاد در تربیت خردسالان، نونهالان و نوجوانان نقش بسزایی را ایجاد می‌کند، گفت: با توجه به نقش ویژه آموزش و پرورش در کشف و رشد استعدادهای ورزشی، علاقه‌مند به این هستیم تا تفاهمنامه‌ای دوجانبه را با وزارت آموزش و پرورش به امضاء برسانیم تا از ظرفیت‌های هر دو ارگان برای کمک به پیشرفت اسکیت در کشور استفاده کنیم.

وی افزود: اگر بتوانیم ورزش دانش آموزی را در رشته اسکیت به خوبی اجراء کنیم، قطعاد در سال‌های آینده اثرات مثبت آن را خواهیم دید. همچنین می‌خواهیم زمینه آموزش مربیان این ارگان را در فدراسیون فراهم کنیم تا موجبات رشد و شکوفایی این رشته مدال‌آور را در کشور بیش از پیش رقم بزنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز