خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشنواره جودو در شهرری به مناسبت دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۵۳۶

یک دوره جشنواره جودو به مناسبت دهه مبارک فجر، روز ۱۳ بهمن ماه در شهر ری برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، مهدی خوشی نایب رییس هیات جودو شهر ری با اعلام این خبر گفت: این جشنواره برای رده های پایه درنظر گرفته شده که در بخش زیر ۶ سال به اجرای تکنیک و در سنین ۶ تا ۱۳ سال به مسابقات استاندارد جودو اختصاص خواهد داشت.

خوشی افزود: در پایان به نفرات برتر علاوه بر حکم و مدال، جوایزی نیز  اهداء می شود؛ ضمن آنکه درنظر دادیم از مربیان برتر شهرری نیز تجلیل کنیم.

وی سپس درباره فعالیتهای ورزش جودو در سطح این شهرستان اظهار داشت: جودو در شهرری رونق بسیاری داشته و از گذشته تا به حال به عنوان یک قطب قدرتمند در کشور مطرح بوده است.همین قدر کافی است که بگویم ۴ تن از جودوکاهایی که سابقه حضور در المپیک را دارند، همگی اهل شهرری هستند.

خوشی با تقدیر از اقدامات حامد ملک محمدی در راس هیات جودو شهرری نیز گفت: وی سابقه حضور در المپیک ۲۰۰۸ پکن و همچنین ۲۰۰۴ آتن را در کارنامه دارد و با تجاربی که در این سالها اندوخته، در واقع توانسته جودو شهرری را متحول کند. در اینجا جا دارد از آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون به خاطر حمایتها و نگاه ویژه ای که به جودو شهرری دارد، قدردانی کنم.

وی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه با رفع تعلیق جودو ایران، این رشته در مسیر موفقیت قرار گرفته و انشالله از این پس قهرمانان شایسته کشورمان با انگیزه بیشتری در پی افتخارآفرینی و کسب مدال در میادین معتبر خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز