خبرگزاری کار ایران

بازگشت آرسنال به رده سوم با یک پیروزی پرگل

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۵۸۸

شاگردان میکل آرتتا با کسب یک برد قاطع خانگی برابر کریستال پالاس؛ یک پله در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کردند.

به گزارش ایلنا، دیدارهای هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر فوتبال انگلیس، پس از 6 روز وقفه، امروز (شنبه) از سر گرفته شد و در ششمین بازی این هفته از مسابقات، از ساعت 16 به وقت تهران در ورزشگاه امارات شهر لندن، آرسنال موفق شد میهمان , رقیب همشهری‌اش کریستال پالاس را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد.

آرسنال با گلزنی گابریل ژسوس در دقیقه 11 از حریف پیش افتاد و گل به خودی دروازه‌بان کریستا‌ل‌پالاس، دین هندرسون در دقیقه 37 کار توپچی‌ها را راحت‌تر کرد. در ادامه لئاندرو تروسارد در دقیقه 59  سومین گل توپچی‌ها را زد .حسن ختام پیروزی قاطع توپچی‌ها نیز ثبت دو گل توسط گابریل مارتینلی در دقایق چهارم و پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم بود.

آرسنال با کسب سیزدهمین پیروزی‌اش در این فصل از لیگ برتر جزیره 43 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی خودش را به این تیم رساند، هر چند به دلیل تفاضل گل کمتر تنها تا رده سوم صعود کرد. این در حالیست که لیورپول صدرنشین نیز با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال 45 امتیاز دارد.

در ادامه بازی‌های هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر جزیره، از ساعت 21 به وقت تهران، یاران سامان قدوس در تیم برنتفورد، میزبان ناتینگهام فارست خواهند بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز