خبرگزاری کار ایران

پیروزی آسان دورتموند در دیداری خارج از خانه

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۵۸۹

شاگردان ادین ترزیچ با کسب ۳ امتیازی هجدهمین بازی خود در فصل جاری بوندس‌لیگا، فاصله‌شان را بالانشینان جدول کاهش دادند.

به گزارش ایلنا، دیدارهای هفته هجدهم لالیگا، امروز (شنبه) با برگزاری 4 دیدار همزمان از ساعت 18 به وقت تهران آغاز شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بوروسیا دورتموند برابر میزبان خود تیم کلن، با نتیجه 4 بر صفر به برتری دست پیدا کرد.

دنیل مالن دو بار در دقایق 12 و 61، نیکلاس فولکروگ در دقیقه 58 از روی نقطه پنالتی و یوسف موکوکو در دقیقه 2+90 گل‌های زردپوشان وستفالن را در این بازی به ثمر رساندند تا نهمین پیروزی فصل آنها در لیگ آلمان رقم بخورد.

این پیروزی شاگردان ادین ترزیچ را 33 امتیازی کرد و آنها اکنون با یک بازی بیشتر نسبت به لایپزیگ با این تیم هم‌امتیاز هستند، هر چند به دلیل تفاضل گل کمتر، در رده پنجم باقی می‌مانند.

در بازی‌های همزمان با این مسابقه، نتایج زیر رقم خورد:

هایدنهایم یک - ولفسبورگ یک

دارمشتات 2 - اینتراخت فرانکفورت 2

فرایبورگ 3 - هوفنهایم 2

همچنین نبرد تیم‌های بوخوم و اشتوتگارت که دقایقی دیرتر آغاز شده بود، با تساوی بدون گل در نیمه نخست به پایان رسید.

در آخرین و مهمترین بازی امشب هفته هجدهم بوندس‌لیگا از ساعت 21 به وقت تهران، لایپزیگ میزبان بایرلورکوزن است. فردا نیز دو دیدار دیگر برگزار خواهد شد که در نخستین آنها از ساعت 18 بایرمونیخ میزبان وردربرمن است و در دیگری از ساعت 20 مونشن‌گلادباخ از آگزبورگ پذیرایی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز