خبرگزاری کار ایران

درویش: گل‌محمدی برای ما مثل پروین است/سه گزینه خارجی داریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۷۱۹

دیروز خبری نشد و با کاندیدای دیگر صحبت کردیم. سرمربی جدید ظرف یکی دو روز آینده مشخص می‌شود.

به گزارش ایلنا، رضا درویش که امروز در لایو اینستاگرامی باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود، درباره شرایط سرخ‌ها و جذب مربی صحبت کرد:

* جدایی گل‌محمدی؟

بارها در رسانه‌های مختلف گفته شد. پس از اینکه آقای گل‌محمدی ادامه همکاری را میسر نداشتند، چند جلسه داشتیم و درخواست کردیم که تا آخر فصل باشند. ایشان چند بار هم در طول فصل به خاطر خستگی قصد جدایی داشتند. آخرین بار خواستیم به عنوان مدیرفنی باشند اما ایشان فضای فوتبال را برای ادامه همکاری مساعد نمی‌دانست و می‌گفت با توجه به جریان سقف بودجه، کسر امتیاز و برگشت امتیاز رخ می‌دهد، من امکان همکاری نداریم و بهتر است با توافق جدا شویم. ایشان جزو خانواده پرسپولیس است و از ایشان تشکر می‌کنیم.

* افتخارات گل‌محمدی؟

همه یادشان می‌ماند که آقای گل‌محمدی چه کارهایی برای پرسپولیس کردند و چه جام‌ها و نتایجی گرفتند. مردم قدرشناس هستند و هر کس زحمت کشیده باشد، در اذهان محفوظ است. چرا آقای پروین پس از گذشت ۴۰ سال از فوتبالش سمبل است؟ چون مردم زحمات ایشان را می‌دانند. آقای گل‌محمدی هم حتما در گنجینه زرین پرسپولیس جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت.

* مشکل با گل‌محمدی؟

شما می‌گویید اختلاف در هر خانواده‌ای هست اما ما با آقای گل‌محمدی همین اختلاف را هم نداشتیم. خودشان شاهد هستند و ایشان هر چیزی می‌خواستند، ما سعی می‌کردیم تا جایی که امکان دارد، حل کنیم. فقط در بحث‌های مالی از ما برنمی‌آید که همه انتظارات را برآورده کنیم اما در سایر موارد دیگر هم مسیر بودیم. اگر اختلافی بود، در ۳-۴ باری که استعفا دادند، یک بار تلویحا می‌پذیرفتیم. ما حتی از ایشان خواستیم در انتخاب مربی جدید مشورت بدهند.

* یحیی درباره قرارداد خودش مشکل داشت یا شرایط مالی باشگاه؟

ایشان درباره بحث مالی باشگاه صحبت می‌کنند و می‌گفتند پاداش‌ها پرداخت نشده و درصد لازم پرداخت نشده است. وقتی حساب‌ها بسته می‌شود، حساب‌های من مدیر هم بسته می‌شود و از طرفی مشکلات جدیدی هم پیش می‌آید. اینها دست من نیست و فکر می‌کنم بزرگتر از من هم آنقدر حاکم بر همه دادگاه‌ها نیست که بگوید هیچکس علیه ما حکم ندهد.

* مذاکره با برانکو؟

حتما هواداران می‌دانند که قبل از جام ملت‌ها یکی از اعضای هیئت مدیره نزد آقای برانکو رفتند و ایشان گفت چه مشکلی دارند اما شنیده می‌شد که شاید مشکل آقای برانکو چیزی بود که پنج سال وجود داشت. ما مشکل مالیاتی و ممنوع الخروجی ایشان را حل کردیم و گفتیم این بار بهانه‌ای وجود ندارد. جلسه خوبی داشتیم و استقبال کردند و من گفتم ما شرمنده ایم که باشگاه پرسپولیس ۵ سال شما را منتظر گذاشت. ایشان دلایلی آوردند و گفتند شاید یک ماه بعد نظرم عوض شود اما صلاح نیست منتظر بمانند. ایشان هم مشکل خانوادگی داشتند و هم یک دعوتنامه نشان دادند و گفتمد باید اوایل خرداد ماه آنجا باشم. ایشان به قدری علاقمند بود که پرسید آقا دفاع چپ قطر واقعا دارد می‌آید؟ ما گفتیم تا یکشنبه شب صبر می‌کنیم اما با کاندیداها صحبت می‌کنیم. دیروز خبری نشد و با کاندیدای دیگر صحبت کردیم. سرمربی جدید ظرف یکی دو روز آینده مشخص می‌شود.

* گزینه‌های پرسپولیس؟

سه گزینه خارجی داریم. گزینه‌های داخلی خوبی داریم اما هیئت مدیره گزینه‌هایی را معرفی می‌کند و ما وارد مذاکره می‌شویم. تا امروز هیئت مدیره گزینه ایرانی نداشته است.

* نام اسامی مدنظر پرسپولیس؟

فضای خوبی نیست و هر کسی نام مدنظر خود را در فضا پر می‌کند. هواداران بدانند ما چیزی را که به نفع پرسپولیس است، انجام می‌دهیم تا گره باز کنیم. اینکه مثل افراد قبلی قرارداد ببندیم و بدهی اضافه کنیم، درست نیست. مهم این است که کسی را بیاوریم که مشکلی از پرسپولیس حل شود. پرسپولیس کاندیدای قهرمانی است و کسی را می‌آوریم که به تیم کمک کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز