خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی: امیدوارم دیدار با هنگ‌کنگ آخرین لغزش ایران بوده باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۷۵۵

هافبک باتجربه تیم ملی فوتبال کشورمان ابراز امیدواری کرد که روز بد ایران در دیدار برابر هنگ‌کنگ تکرار نشود.

به گزارش ایلنا، امید ابراهیمی پس از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات که به برتری 2 بر یک ملی‌پوشان کشورمان انجامید، اظهار داشت: توانستیم در هر سه بازی پیروز شویم و ان‌شاءالله این بردها ادامه داشته باشد تا به هدف‌مان برسیم. برای من همیشه باعث افتخار بوده است که در خدمت تیم ملی باشم و به آن کمک کنم.

وی در مورد اینکه جام جهانی 2022 را به دلیل مصدومیت از دست داد، خاطرنشان کرد: اگر این آسیب‌دیدگی برای من رخ نمی‌داد، در جام جهانی بازی می‌کردم. با تلاش خودم و لطف خدا به تیم ملی آمدم و در خدمت این تیم هستم.

هافبک تیم ملی ایران درباره نمایش بی‌کیفیت شاگردان قلعه‌نویی مقابل هنگ‌کنگ در هفته دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا گفت: در طول تورنمنت همه تیم‌ها اُفت و خیز دارند. دیدیم تیم‌های بزرگی چون ژاپن و کره جنوبی هم لغزش داشتند و مهم این است که یک تیم در روز بد خودش هم پیروز شود. مقابل هنگ‌کنگ کیفیت لازم را نداشتیم، اما پیروز شدیم. امیدوارم آن مسابقه آخرین لغزش ما بوده باشد و این اتفاق تا روز پایانی جام ملت‌ها تکرار نشود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز