خبرگزاری کار ایران

عیسی آل‌کثیر: خوشحالی من تمامی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۰۳۷

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالی من از پوشیدن دوباره پیراهن پرسپولیس تمامی ندارد. هواداران حق دارند. مهم از این‌جا به بعد است، تمام توانم را برای قهرمانی می‌گذارم.

به گزارش ایلنا، عیسی آل‌کثیر پس از عقد قرارداد جدید خود با سرخپوشان ایران، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که دوباره می‌توانم پیراهن پرسپولیس را بپوشم و به تیم خودم کمک کنم. این خوشحالی تمامی ندارد. با اینکه قبل از این در پرسپولیس بودم و دوباره به آن برگشته‌ام، حس می‌کنم روز اولی است که در این تیم حضور دارم. مثل همیشه تمام توانم را می‌گذارم که دوباره قهرمان شویم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز تور دروازه‌ای که از دربی به یادگار برد را در اختیار دارد یا خیر، یادآور شد: خیلی اهل کری خواندن نیستم، ولی بله آن را در اتاقم دارم.

آل‌کثیر ادامه داد: از امروز سر تمرین رفتم و بازیکن باشگاه پرسپولیس هستم. ما یک نیم‌فصل سخت پیش رو داریم. شاید هواداران ناراحت باشند و حق دارند.

وی در مورد بعضی حواشی و جدایی خود در ابتدای فصل، تصریح کرد: فکر کنم زورشان در زمین به این تیم (پرسپولیس) نمی‌رسد. اتفاقی که برای من افتاد و از این تیم رفتم، دیگر گذشته است، مهم از اینجا به بعد است. امیدوارم با حمایت هواداران شادی دوباره‌ای برای آنها ایجاد کنیم. من یک روزی هوادار بودم، امروز هم فوتبالیست – هوادار به زمین می‌روم و قطعاً بهترین بازی خودم را به نمایش می‌گذارم. تمام تلاشم را می‌کنم، دیگر دست خدا است که چه اتفاقی بیفتد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز