خبرگزاری کار ایران

گزینه جدید پرسپولیس: خوزه گونزالس از اسپانیا

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۱۲۰

گزینه جدید نیمکت پرسپولیس یک مربی با تجربه اسپانیایی است.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، باشگاه پرسپولیس این روزها حسابی درگیر انتخاب سرمربی جدید خودش است و بعد از قطع همکاری با یحیی گل‌محمدی و مدت نسبتاً طولانی که درگیر مذاکرات بی‌نتیجه با برانکو ایوانکوویچ بود، هنوز گزینه قطعی و نهایی نیمکت این تیم مشخص نشده است و از میان گزینه‌هایی که تاکنون طرف مذاکره با این باشگاه بودند هم کسی تا این لحظه با سرخپوشان به توافق نرسیده و چند مذاکره بدون نتیجه دیگر هم در این میان با گزینه‌های مطرحی مثل دی بیاسی و پسیرو صورت گرفت.

حالا خبر رسید گزینه جدید و محتمل نیمکت پرسپولیس یک سرمربی با تجربه لالیگایی است. خوزه گونزالس، سرمربی اسپانیایی 57 ساله که تجربه خوبی از مربیگری در این کشور دارد مشغول مذاکره با پرسپولیس است و احتمال دارد در نیم فصل دوم روی نیمکت سرخپوشان بنشیند.

پسیرو سرمربیگری خودش را از سال 2001 شروع کرده و تا کنون در بیش از 10 تیم مختلف سابقه مربیگری داشته است و حالا قرار است برای اولین بار حضور در ایران را هم تجربه کند.

او که سابقه بازی در کادیس را به عنوان بازیکن دارد و در زمان مربیگری هم در سه مقطع مختلف هدایت این تیم را بر عهده داشته و از چهره‌های مطرح تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود. از سایر تیم‌های مطرحی که گونزالس هدایت آن را بر عهده داشته می‌توان به مالاگا، گرادانا، رئال مورسیا و کوردوبا اشاره کرد.

بخش عمده‌ای از فعالیت مربیگری گزینه نیمکت پرسپولیس هم در کشور چین سپری شده است. او مدتی به عنون دستیار در بیجینگ گوان مربیگری کرده و بعد در مقطعی دیگر سرمربیگری این تیم را عهده داشته و ووهان و دالیان هم دو تیم چینی دیگری بودند که وی سابقه همکاری با آنها را داشته است و بدین ترتیب با قاره آسیا و فاضی کار در آن هم بیگانه نیست.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز