خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی: سوریه دردسری برای تیم ملی ما ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۲۴۷

پیشکسوت فوتبال عقیده دارد نباید برای پیروزی مقابل سوریه به مشکل بخوریم.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، ناصر ابراهیمی در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در دیدار مقابل امارات اظهار کرد: این بازی کاملاً شرایط متفاوتی با دیدار مقابل هنگ کنگ داشت و ما توانستیم به خوبی و با یک استراتژی بازی مناسب برتری خودمان را به حریف دیکته کنیم. در همه خطوط ما سرتر از امارات بودیم و این را در زمین به نمایش گذاشتیم. ما دو گل در جریان بازی به ثمر رساندیم و به جز آن 3 گل دیگر هم زدیم که مورد قبول قرار نگرفت یعنی اگر حسابش را بکنید ما 5 بار دروازه امارات را باز کردیم و این اختلاف واقعی میان دو تیم بود. این بازی خوب نشان می‌دهد کادرفنی به خوبی شاگردانش را ریکاوری کرده و از لحاظ روحی و روانی کاری کرده بازی با هنگ کنگ را فراموش کنند و فشار انتقادات روی آنها اثر منفی نگذارد.

وی افزود: تغییرات جزئی در ترکیب رخ داد که به نظرم مثمر ثمر بود، علی قلیزاده که به ترکیب اضافه شد عملکرد خوبی داشت و روی نفوذها توانست به دروازه حریف فشار بیاورد و یک گل هم زد که میلیمتری در آفساید بود و با بدشانسی قبول نشد. صادق محرمی هم در دقایقی که در زمین بود خوب عمل کرد و امیدوارم مصدومیتش جدی نباشد. از سمت دیگر مهدی قایدی روز خیلی خوبی نداشت و برخلاف دو بازی قبلی عمل کرد و امیدوارم بازهم به روزهای خوبش برگردد چرا که اگر روی فرم باشد حضورش در ترکیب برای تیم یک نعمت است. در کل عملکرد خوبی از تیم ملی در این بازی شاهد بودیم و هرچقدر بازی با هنگ کنگ نا امید کننده بود این بازی ما را به آینده تیم ملی امیدوار کرد.

وی در مورد تقابل با سوریه در مرحله یک هشتم نهایی هم توضیح داد: سوریه تیمی نیست که بتواند حریف ما شود، هرچند تیمی که به این مرحله صعود کرده را نباید دست کم گرفت ولی از لحاظ فوتبای تقریباً هم سطح همین امارات هستند و اگر خودمان باشیم کار سختی برای عبور از این تیم نداریم، بازی‌های سخت اصلی ما از مرحله یک چهارم نهایی شروع می‌شود و امیدوارم بتوانیم در آن مرحله هم خوش شانس باشیم و راهی نیمه نهایی شویم. اگر تیم ملی به نیمه نهایی برسد می‌توان به آن نمره قبولی داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز