خبرگزاری کار ایران

خبر هیجان‌انگیز برای پرسپولیسی‌ها درباره برانکو

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۴۱۶

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدعی است هنوز پرونده این تیم و برانکو بسته نشده است.

به گزارش‌ خبرنگار ایلنا، بعد از اینکه مذاکرات درویش با برانکو در پایان دیدار عمان مقابل عربستان با نتیجه همراه نشد و مربی کروات اسبق پرسپولیس مدعی شد شرایط همراهی این تیم را ندارد، اکنون عمانی‌ها با حذف از جام ملت‌ها کار را به پایان رساندند تا فدراسیون این کشور از عدم تمایل برای ادامه همکاری با سرمربی خود خبر دهد.

موضوعی که اکنون شایعه درباره احتمال مذاکره مجدد با برانکو ایوانکوویچ توسط پرسپولیس را داغ کرده است.

نکته جالب توجه اینکه رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس نیز در جدیدترین گفتگوی خود این موضوع را رد نکرده و مدعی شده احتمال آن جدی‌تر دنبال خواهد شدی درویش که در مراسم سومین سالگرد درگذشت مهرداد میناوند شرکت کرده بود، در واکنش به اینکه برنامه این باشگاه برای مذاکره با برانکو ایوانکوویچ به چه شکل خواهد بود مدعی شد که آنها مذاکرات جدید خود را علیرغم رد پیشنهاد قبلی این باشگاه توسط برانکو ایوانکوویچ را دنبال خواهند کرد.

با این شرایط باید منتظر مذاکره دوباره پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ بود و دید آیا این مربی کروات در سومین مذاکره طی ماه اخیر، به این تیم بازخواهد گشت یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز