خبرگزاری کار ایران

جام ملت های ۲۰۲۳ آفریقا؛

قدرت‌نمایی آنگولا در قاره سیاه با درخشش گلسون

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۹۸۹

تیم ملی آنگولا موفق شد با درخشش گلسون، با نتیجه ۳ بر صفر تیم ملی نامیبیا را در مرخله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آفریقا مغلوب کند.

به گزارش ایلنا، دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آفریقا از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه تیم ملی فوتبال آنگولا به مصاف تیم ملی نامیبیا رفت که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر صفر آنگولا به پایان رسید.

تیم ملی آنگولا در گروه D این رقابت‌ها موفق شد با ۷ امتیاز بالاتر از تیم‌های بورکینافاسو، موریتانی و الجزایر به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شودو در مقابل تیم ملی نامیبیا نیز در گروه E موفق شد با کسب چهار امتیاز بعد از مالی و آفریقای جنوبی و بالاتر از تونس در رتبه سوم قرار بگیرد و جواز حضور در این مرحله را کسب کند.

بازی با یک شوک بزرگ برای آنگولا آغاز شد و در دقیقه ۱۷، نبلو دروازه‌بان این تیم با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد. اما این تیم ۱۰ نفره موفق شد با دبل گلسون روی پاس فردی در دقایق ۳۸ و ۴۲ در کمتر از ۵ دقیقه ۲ بار دروازه حریف را باز کند. هاوکونگو تیم نامیبیا نیز با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۴۰ از زمین بازی اخراج شد.

این پایان کار نبود و مابولولو موفق شد در دقیقه ۶۶ روی پاس گلسون اختلاف را به ۳ گل افزایش دهد. گلسون با درخشش خود در هر ۳ گل تیم ملی آنگولا تاثیرگذار بود تا ستاره این بازی لقب بگیرد. آنگولا با این نتیجه موفق شد به عنوان اولین تیم به مرخله یک هشتم نهایی صعود کند.

آنگولا در مرحله بعدی این رقابت‌ها باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های ملی کامرون و نیجریه برود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز