خبرگزاری کار ایران

صف طولانی با اسامی جالب برای صندلی جنجالی در استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۵۷۱

در شرایطی که دوباره اوضاع و احوال باشگاه استقلال به هم ریخته است و جذب نکردن بازیکنانی که در لیست اول و دوم نکونام بودند باعث اختلاف مجدد سرمربی استقلال و مدیرعامل این تیم شده است، باید خطیر سرپرست جدیدی برای استقلال انتخاب کند

به گزارش ایلنا، علی سامره در فضای مجازی با گذاشتن پستی از هواداران خداحافظی کرد و رفت، اما هیچ کدام از مسئولان استقلال و کادرفنی این تیم حتی کوچکترین واکنشی به این استعفای مجازی او نشان ندادند. خیلی‌ها این سکوت را به منزله رضایت خطیر و نکونام از استعفای سامره گذاشتند. اما آنچه مسلم بود اینکه هیچ کس پیگیر رفتن سرپرست استقلال نشد و همچنان این تیم بدون داشتن سرپرست به کار خود ادامه می‌دهد.

در روزهایی که سامره دیگر در کنار استقلالی‌ها دیده نمی‌شود گفته شد با تیم مس رفسنجان به توافق رسیده اما این خبر هم توسط مسئولان مس تأیید نشد و همچنان مسکوت مانده است. در شرایطی که دوباره اوضاع و احوال باشگاه استقلال به هم ریخته است و جذب نکردن بازیکنانی که در لیست اول و دوم نکونام بودند باعث اختلاف مجدد سرمربی استقلال و مدیرعامل این تیم شده است، باید خطیر سرپرست جدیدی برای استقلال انتخاب کند، سرپرستی که این بار دوباره با نکونام به چالش نخورد.

طی روزهای اخیر برای جانشین سامره اسم‌های مختلفی مطرح شد. نخستین اسمی که عنوان شد، آرش برهانی بود، مهاجم سابق استقلال که روزگاری در کنار جواد در تیم پاس بازی می‌کرد. برهانی که به عنوان رئیس پیشین آکادمی استقلال نشان داد مدیر موفقی است این روزها در رادار استقلالی‌ها برای حکم سرپرستی قرار دارد.

اگر به این نکته توجه کنیم که مهاجم سابق استقلال مدیر موفقی بوده و به خوبی می‌تواند حواشی را در استقلال مدیریت کند و به لطف ارتباط خوبش با جواد اختلافی هم با سرمربی استقلال پیدا نمی‌کند، شاید بهترین گزینه جانشینی سامره باشد. اما انتشار اسامی که قرار است جانشین سامره باشند به همین یک اسم ختم نشد. این روزها باز هم نام امیرحسین صادقی به عنوان شخصی که قرار است به نیمکت استقلال نزدیک شود نیز به گوش می‌رسد. از آنجایی که صادقی شخصی است که به خوبی می‌تواند وارد چالش‌های فوتبالی شده و سر و زبان لازم برای دفاع از حق استقلال را دارد هم نیز گزینه مناسبی برای این پست به نظر می‌رسد.

 اما صادقی هم فعلاً یک گزینه است و حتی دستیاران نکونام هم برای پست سرپرستی مد نظر مدیریت باشگاه هستند. می‌توان تصور کرد که مهدی هاشمی‌نسب به دلیل محبوبیت میان هواداران و حرف شنوی بازیکنان از او، فردی است که می‌تواند در لیست کاندیداهای پست سرپرستی قرار بگیرد. شاید هم محمد نوازی نفر چهارمی باشد که خطیر روی نام او برای رسیدن به پست سرپرستی فکر می‌کند.

اما در مورد تمام گزینه‌هایی که مطرح شد می‌توان این نکته را متذکر شد که هر کدام از آنها پست سرپرستی را قبول کنند تا حدود زیادی با دنیای مربیگری باید خداحافظی کنند و از این پس خودشان را در فوتبال به عنوان سرپرست جا بیندازند. اتفاقی که خیلی از پیشکسوتان استقلال دوست ندارند آن را تجربه کنند. در سالی که قرار بود پیروز قربانی سرپرست استقلال شود به همین نکته اشاره کرد که نمی‌خواهد از دنیای مربیگری فاصله بگیرد. قربانی مدعی بود اگر قرار باشد یک روز در استقلال فعالیت کند قطعاً به عنوان مربی در این تیم کار خواهد کرد.

در روزهایی که به خاطر حضور تیم ملی در قطر، لیگ برتر تعطیل شده و تیم‌ها فرصت ترمیم نقاط ضعف خود را دارند، نه تنها استقلال نتوانسته ننقاط ضعف خود را برطرف کند بلکه طی چند روز گذشته به دلیل مصدومیت شدید یامگا از ناحیه چشم یکی از بهترین بازیکنان خود را نیز از دست داده و برای نیم‌فصل دوم باید بدون این بازیکن به میدان برود.

خیلی‌ها قهرمانی نیم‌فصل اول استقلال را معجزه می‌دانند و معتقد هستند که نیم‌فصل دوم مسابقات چون شرایط سخت‌تر می‌شود استقلال نمی‌تواند با همان شرایط قبلی به میدان برود اما تاکنون مدیریت باشگاه استقلال نتوانسته هیچ بازیکنی جذب کند. ضمن اینکه تمام شرایط استقلال هم به هم ریخته است، از سرپرستی که قهر کرد و رفت تا اختلاف نکونام و خطیر که از سر گرفته شده و تا اینجای کار منجر به جذب نکردن بازیکن جدید شده است. در چنین اوضاع و احوالی خطیر سرپرست جدید را انتخاب می‌کند و یا این مسأله تا روز آخر تعطیلات مسکوت خواهد ماند؟!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز