خبرگزاری کار ایران

تاسف کاپیتان قرمزها: دیگر این اشتباه را تکرار نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۲۵۶

ویرژیل فن دایک از عملکردش در بازی حساس مقابل آرسنال ناراحت است.

به گزارش ایلنا، ویرژیل فن دایک، کاپیتان لیورپول، درباره شکست مقابل آرسنال صحبت کرده و معتقد است که لحظات دردناکی را در بازی امشب تجربه کرده است.

لیورپول در ورزشگاه امارات با نتیجه 3-1 در هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس از آرسنال شکست خورد و در این بازی فن دایک عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشت.

فن دایک به اسکای اسپورت گفت:"روز سختی بود. روی گل دوم آرسنال، من مسئولیت کامل اشتباهم را بر عهده می‌گیرم، باید بهتر عمل می‌کردم، تصمیم بهتری می‌گرفتم و این اشتباه دردناک است. به خصوص برای من و بقیه اعضای تیم. متاسفانه این اتفاقات گاهی در فوتبال رخ می‌دهد اما این واقعیت را از بین نمی‌برد که درد دارد. این چیزها در دوران حرفه ای من بارها اتفاق نیفتاده است، اما این یک اتفاق سخت است. من از این وضعیت بیرون می‌آیم زیرا وقتی از هر اتفاقی که می‌افتد نکات جدیدی یاد می‌گیرم. مسئولیت کامل این اتفاق را بر عهده خواهم گرفت."

او درمورد جو بازی ادامه داد:"ما فرصت‌هایی داشتیم، روی بازی مسلط بودیم، جو ورزشگاه به سود حریف بود. ما در نیمه دوم تا آن گل تیم برتر بودیم. فقط باید سعی کنم این اشتباه را پاک کنم. تصمیم اشتباهی گرفتم، این تصمیمات زیاد اتفاق نمی‌افتد، اما بهتر می‌شوم و مسئولیت این اشتباه را بر عهده خواهم گرفت."

کاپیتان لیورپول درمورد صحنه گل دوم آرسنال اضافه کرد:"من به دنبال بهانه نیستم.  این تصمیمات را در عرض چند ثانیه می‌گیرید. چنین اتفاقاتی می‌افتد اما من سعی خواهم کرد مطمئن شوم که دیگر هرگز این اتفاق نیفتد."

فن دایک درمورد شکست لیورپول اضافه کرد:"این اولین شکست ما از ماه سپتامبر بود. مشخص است که شکست‌ خوردن دردناک است، به خصوص اینکه امروز خوب عمل کرده بودیم. همانطور که گفتم، برای من دردناک است، زیرا می‌بینم همه هواداران غمگین هستند. درگیر اشتباه بودن خوب نیست، اما باز خواهم گشت. در این شکی نیست. من مطمئن می‌شوم که این چیزها دیگر اتفاق نمی‌افتد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز