خبرگزاری کار ایران

بایرن در انتظار بازی سرنوشت ساز

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۳۳۹

بایرن در این فصل عادت کرده گل‌های بدی بر خلاف روند بازی بخورد و بازی با گلادباخ هم استثنا نبود.

به گزارش ایلنا، بایرن‌مونیخ برابر بوروسیامونشن گلادباخ بازی آسانی نداشت اما 3 بر یک به پیروزی رسید و فاصله دو امتیازی‌اش با بایرلورکوزن صدرنشین را در آستانه دیدار هفته آینده دو تیم که فینال بوندس‌لیگا محسوب می‌شود، حفظ کرد. بازی بای آره نا شاید قهرمان این فصل بوندس‌لیگا را تعیین کند.

 بایرن در این فصل عادت کرده گل‌های بدی بر خلاف روند بازی بخورد و بازی با گلادباخ هم استثنا نبود، دقیقه 35 با اشتباه مدافعان میزبان، میهمان به گل اول رسید در حالی که نیمه اول تحت سلطه بایرن بود. گل اواخر نیمه اول الکساندر پاولوویچ راه را هموار کرد و در نیمه دوم با گل‌های هری کین و ماتیس دلیخت به پیروزی رسیدند. بایرن بعد از باخت خانگی یک بر صفر برابر وردربرمن، سه برد متوالی به دست آورده و آماده بازی با لورکوزن است که هنوز طعم شکست در این فصل را نچشیده است.

 

برد شماره 500

توماس مولر در این بازی پانصدمین برد خود با پیراهن بایرن‌مونیخ را جشن گرفت. او پاس گل پاولوویچ را داد و در دقیقه 70 دروازه‌بان حریف را به اشتباه انداخت تا کین بایرن را پیش بیندازد. رختکن بایرن بعد از بازی جایزه باارزشی به مولر داد و پیراهن شماره 25 او را با پیراهن 500 عوض کرد. مولر 34 ساله تلاش کرد این رکورد را کم اهمیت جلوه دهد اما مانوئل نویر و بقیه تیم به خوبی ارزش آن را می‌دانستند. مولر در این 16 سال بازی برای بایرن بیشترین پاس را داده و در پایان فصل احتمالاً از سپ مایر در رده‌بندی بازیکنانی که بیشترین بازی را برای بایرن مونیخ انجام داده‌اند، عبور می‌کند.

 

بحران مصدومیت

با آسیب‌دیدگی آلفونسو دیویس در این بازی بحران مصدومیت بایرن مونیخ شدت بیشتری پیدا کرد. به گفته باشگاه این بازیکن دچار کشیدگی رباط زانوی چپ شده و مدتی نمی‌تواند بازی کند. او پنج دقیقه مانده به پایان مجبور به ترک زمین شد.

مصدومیت سرژ گنابری، کینگزلی کومان، کنراد لایمر، یاشوا کیمیش، دایو اوپامکانو و دروازه‌بان تیم، دانیل پرتز باعث شده بایرن با یک بحران واقعی روبه‌رو باشد. قهرمان 11 فصل اخیر بوندس‌لیگا همچنین کیم مین جائه را به دلیل همراهی تیم ملی کره جنوبی در جام ملت‌های آسیا در اختیار ندارد.

 

هری کین مثل لوکا تونی

هری کین با گلی که در این بازی زد به آمار 24 گل رسید و با رکورد لوکا تونی برای بهترین شروع در بایرن‌مونیخ برابر شد. مهاجم ایتالیایی در سال 2007 به مونیخ آمد و در فصل اول 24 گل برای این تیم زد در حالی که کاپیتان تیم ملی انگلیس در فاصله 14 هفته مانده به پایان لیگ به این آمار رسیده، او در مجموع 28 گل برای بایرن زده است. کین که با 100 میلیون دلار از تاتنهام آمده، به طور متوسط هر 8/73 دقیقه یک گل در بوندس‌لیگا زده است. رکورد گلزنی در بوندس‌لیگا در اختیار روبرت لواندوفسکی است که در فصل 2021-2020 توانست 41 گل بزند.

همچنان بدون شکست

بایرلورکوزن هم با دو گل تیم ته جدولی دارمشتات را شکست داد، هر دو گل این بازی را ناتان تلا، مهاجم 24 ساله و نیجریه‌ای زد. تیم بدون شکست بوندس‌لیگا در 29 بازی آخرش در لیگ نباخته و تنها سه بازی تا رکورد بایرن‌مونیخ فاصله دارد. تیم ژابی آلونسو تا اینجای فصل 52 امتیاز گرفته که دو امتیاز بیشتر از عملکرد تیم در فصل قبل است. بایرن‌مونیخ تنها دو بار توانسته بعد از 20 بازی آمار بهتری داشته باشد؛ در فصل 2014-2013 و 2016-2015 که به ترتیب 56 و 53 امتیاز گرفتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز