خبرگزاری کار ایران

جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا؛

ابراهیمی: قطر نسبت به ۴ ماه گذشته فرق کرده است/ بازیکنان آنقدر باتجربه هستند که مغرور نشوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۵۸۱

هافبک تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که تیم قطر با ۴ ماه گذشته‌اش فرق می‌کند و ملی‌پوشان تمام تلاش‌شان را می‌کنند که بهترین اتفاق را رقم بزنند.

به گزارش ایلنا، امید ابراهیمی در حاشیه تمرین عصر امروز تیم ملی فوتبال، درباره شرایط تیم پیش از دیدار با قطر اظهار داشت: جا دارد که پیروزی برابر ژاپن را مجددا به مردم تبریک بگویم، اما این بازی برای ما تمام شده است و به تاریخ پیوست. با شکست ژاپن جام و مقامی به ما ندادند و ما تمام تمرکزمان روی قهرمانی است. ما به عنوان بازیکن سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و به اتفاقات کاری نداریم. قطر هم میزبان است و به دنبال این است که بهترین شرایط را برای خودش رقم بزند. ما تمرکزمان روی بازی است تا بازی را ببریم، انرژی و دعای مردم همراه ما است و مطمئنم با یک بازی خوب می‌توانیم موفق شویم.

وی در واکنش به این موضوع که ایران، در 4 ماه گذشته قطر را شکست داده است و این تصور به وجود بیاید که بازی ساده‌ای در نیمه‌نهایی خواهیم داشت، گفت: به نظر من  قطر با 4 ماه گذشته فرق می‌کند. آنها در بازی قبل، بازیکنان و کادرفنی دیگری داشتند و در این جام بازیکنان جدیدی به این تیم اضافه شدند. قطر تیم بسیار بااحترامی است و 4 سال قبل هم قهرمان آسیا شده است. ما با تمام احترامی که برای این تیم قائلیم به دنبال این هستیم که بهترین اتفاق را برای خودمان رقم بزنیم و ان‌شاءالله با تلاش بچه‌ها و دعای مردم بازی را ببریم. انرژی و حمایت مردم قابل ستایش است، ما از روز اول بازی‌ها از حمایت مردم برخوردار بودیم و امیدواریم تا روز آخر این انرژی همراه ما باشد.

هافبک تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که ممکن است پیروزی مقابل ژاپن باعث شود تا در بازی با قطر با غرور بازی کنیم و از این موضوع ضربه بخوریم، خاطرنشان کرد: مطمئنا چنین فضایی در تیم نیست و به این مسائل فکر نمی‌کنیم. سابقه قلعه‌نویی کاملا مشخص است و او آنقدر تجربه دارد که به این مسائل فکر نکند. قلعه‌نویی بعد از بازی این نظر را داشت که بازی با ژاپن برای ما تمام شده است و به بازی بعدی فکر می‌کنیم. بازیکنان هم آنقدر حرفه‌ای هستند و این مسائل توجه نمی‌کنند . هدف ما برد ژاپن نبود و فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز