خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی: ارنج تیم ملی مقابل قطر اشتباه بود/ به قلعه‌نویی تا جام جهانی فرصت دهید

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۵۶۴

پیشکسوت فوتبال عقیده دارد اگرچه تیم ملی در قطر ناکام ماند ولی باید به کادر فنی حال حاضر فرصت دهیم.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص عملکرد تیم ملی ایران مقابل قطر اظهار داشت: قابل پیش بینی بود که بازی سختی در پیش داشته باشیم. قطر مدافع دو قهرمانی پیاپی آسیاست و از امتیاز میزبانی هم بهره می‌برد و همه کار هم کردند تا از میزبانی خودشان به بهترین شکل استفاده کنند و به ما ضربه بزنند. جو سنگینی هم در ورزشگاه حاکم بود و از قبل مشخص بود کار راحتی مقابل این تیم نداریم. 

وی افزود: سوای همه مواردی که گفتم ما در این بازی هم بدشانس بودیم و هم اشتباهاتی داشتیم. ترکیب اولیه می‌توانست بهتر چیده شود و بازیکنی مثل مهدی قایدی هم به درد این بازی می‌خورد. تعویض‌ها دیر انجام شد و در کل برخلاف بازی با ژاپن که ما ارنج خوبی برای مقابله با حریف داشتیم در این دیدار اصلا روش خوبی مقابل قطر به کار نگرفتیم. بدشانس هم بودیم چرا که می‌توانستیم بازی را برگردانیم و خصوصاً ضربه تیر دروازه علیرضا جهانبخش اوج بدشانسی ما بود. در هر صورت امسال هم در جام ملت‌ها چیزی نشدیم و حسرتمان ادامه دار شد. 

پیشکسوت فوتبال در مورد ادامه فعالیت تیم ملی با کادرفنی توضیح داد: با وجود انتقاداتی که به کادرفنی دارم به نظرم باید با امیر قلعه‌نویی ادامه دهیم و تا پایان جام جهانی به او فرصت دهیم. این تیم نیاز به پوست اندازی دارد و برخی بازیکنان وقت خداحافظی شان رسیده و نیاز به ورود نفرات جوان‌تر داریم. کادرفنی باید حفظ و البته تقویت شود تا با قدرت بیشتری در راه مقدماتی جام جهانی ادامه دهد و نظر من حفظ و حمایت از سرمربی فعلی است. 

وی افزود: در فرصت کمی که وجود داشت این تیم را خوب جمع و جور کردند و اگر فرصت بیشتری داشته باشند پتانسیل موفق شدن را در این مجموعه می‌بینم. نباید احساساتی عمل کنیم و تصمیم اشتباه بگیریم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز