خبرگزاری کار ایران

بوکسورهای ایران در تورنمنت بلغارستان برنزی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۱۴۰

تیم ملی بوکس ایران، با دو مدال برنز به کار خود در تورنمنت بلغارستان پایان داد.

به گزارش ایلنا، در جریان مبارزات مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های بوکس تورنمنت بلغارستان، عصر امروز (شنبه - ۲۱ بهمن ۱۴۰۲) دو بوکسور ایران به مصاف رقبای خود رفتند که با باخت برابر حریفانشان، دو مدال برنز به دست آوردند.

در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، علی حبیبی‌نژاد که وانشا قهرمان جوانان جهان از هند و آلکساندر پاراچیف از مولداوی را شکست داده بود، در این مرحله برابر روسنوف رادسولائف از بلغارستان قرار گرفت که از پس بوکسور میزبان برنیامد و با مدال برنز به کار خود پایان داد.

در وزن ۷۱ کیلوگرم نیز مسلم مقصودی بوکسور باتجربه ایران که شوکوروف از تاجیکستان و کیوین رامی از بلغارستان را مغلوب کرده بود، با محمد مخلوف از الجزایر پیکار کرد که با رای داوران سه بر دو نتیجه را واگذار کرد تا او هم برنزی‌ شود.

با این اوصاف تیم اعزامی ایران به مسابقات بلغارستان که در مسیر آماده سازی برای رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس بود، با کسب ۲ مدال برنز به کار خود پایان داد. 

مصطفی ریگی، دانیال شه‌بخش، میثم قشلاقی، حسین دانشور و ایمان رمضان پور دیگر بوکسورهای ایران در این تورنمنت بودند که بدون کسب مدال، به کار خود در این رقابت‌ها پایان داده بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز