خبرگزاری کار ایران

ساحل عاج قهرمان جام ملت‌های آفریقا شد؛ کامبک فیل‌ها در خانه

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۵۵۷

ساحل عاج با برتری مقابل نیجریه، قهرمان جام ملت‌های آفریقا شد.

به گزارش ایلنا، تیم‌های نیجریه و ساحل عاج از ساعت ۲۳:۳۰ یک‌شنبه‌شب در فینال جام ملت‌های آفریقا به مصاف هم رفتند تا از قهرمان قاره سیاه رونمایی شود.

نیجریه با برتری مقابل آفریقای جنوبی و ساحل عاج میزبان هم با شکست کنگو راهی بازی نهایی شده بودند و در یک قدمی جام قرار داشتند.

مسابقه با بازی رو به جلو و هجومی‌تر ساحل عاج آغاز شد اما این نیجریه بود که در دقیقه ۳۸ و برخلاف جهت جریان بازی توسط ویلیام تروست اکونگ به گل رسید. نیمه اول با برتری یک بر صفر نیجریه مقابل ساحل عاج به پایان رسید.

نیمه دوم را ساحل عاج برای جبران گل خورده هجومی‌تر آغاز کرد و در سوی دیگر نیجریه هم با دفاع فشرده به دنبال حفظ گل زده بود. در نهایت اما مقاومت نیجریه در دقیقه ۶۲ شکست و فرانک کسیه گل مساوی ساحل عاج را وارد دروازه نیجریه کرد تا نتیجه دیدار مساوی شود.

در ادامه باز هم فشار ساحل عاج ادامه پیدا کرد و سباستین هالر در دقیقه ۸۱ توانست دروازه نیجریه را باز کند تا ساحل عاج با یک کامبک دو بر یک پیش بیفتد.

این نتیجه تا پایان بازی باقی ماند و در نهایت ساحل عاج موفق شد با پیروزی ۲ بر یک برابر نیجریه، قهرمان جام ملت‌های آفریقا شود.

ساحل عاج به عنوان میزبان جام ملت‌های آفریقا در حالی امشب سومین قهرمانی در آفریقا را جشن گرفت که این مسابقات را با یک برد و دو باخت آغاز کرد و به عنوان یکی از سه تیم برتر به مرحله حذفی صعود کرد. این نتایج سبب شد تا ژان لویی گاسه،سرمربی ساحل عاج برکنار شود و دستیار او یعنی امرسه فی هدایت این تیم را بر عهده گرفت. شوک اخراج مربی جواب داد و پس از آن ساحل عاج روی نوار برد افتاد و در نهایت امشب جام قهرمانی را بالای سر برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز