خبرگزاری کار ایران

عبداللهی: استقلال مقابل ملوان شایسته پیروزی نبود/ اختلاف میان خطیر و نکونام خودش را در تیم نشان داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۵۰۷

پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد اختلافات داخلی باشگاه به تیم ضربه زده است.

نصرالله عبداللهی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص عملکرد استقلال مقابل ملوان اظهار داشت: سوای نتیجه بازی استقلال در این دیدار عملکرد فنی قابل قبولی نداشته و موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد نشد. از طرفی خط دفاعی هم متزلزل ظاهر شد و انسجام لازم همیشگی را در این دیدار نداشت و من نمی‌توانم بگویم حق استقلال در این بازی برد بود. از طرفی ملوان هم واقعاً فوتبال با کیفیتی از خودش به نمایش گذاشت و یکی از تیم‌های خوب حال حاضر فوتبال ما هستند و جایگاهش در جدول هم نشان دهنده این موضوع است. در کل نتیجه تساوی پایاپای بود. 

وی در خصوص اختلاف بین نکونام و خطیر هم گفت: متاسفانه از ابتدای فصل هرگز خبرهای خوبی از تعامل بین سرمربی و مدیر عامل نشنیدیم، پیشکسوتان و بزرگان استقلال هم پا پیش گذاشتند تا مشکلات حل شود اگرچه مدتی آرامش برقرار شد اما دوباره این اختلافات شروع شد و شدت آن از گذشته هم بیشتر شد تا مدیر عامل و سرمربی مرتب علیه یکدیگر موضع بگیرند و یکدیگر را به کم کاری متهم کنند، دود این اتفاق به چشم تیم و هواداران خواهد رفت و باعث خواهد شد تیم ضربه ببیند.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: به نظرم این موضوع اثرش را روی عملکرد تیم گذاشته است و در بازی با ملوان هم شاهدش بودیم. حتی مقابل صنعت نفت هم عملکرد قابل قبولی ارائه نشد و فقط برنده از زمین خارج شدیم. ادامه این مشکلات و اختلافات باعث برهم‌ خوردن تمرکز بازیکن و مربی می‌شود و مسایل فنی تحت الشعاع قرار خواهد گرفت. 

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه وزارت ورزش متولی استقلال و پرسپولیس است الان زمان آن رسیده که مسوولان وزارت ورزش خصوصا شخص وزیر در این اتفاق ورود کند و اجازه ندهد تیم استقلال بیشتر از این ضربه بخورد اگر نیاز به آشتی دادن است این کار را انجام دهد و اگر نیاز به تغییر است به سرعت این کار را عملی کند، درست است که با تمام مشکلات استقلال با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران صدرنشین است اما تیم بیمار است و این بیماری استقلال را از پا خواهد انداخت پس مسولان وزارت ورزش باید هرچه زودتر ورود کنند تا استقلال دوباره رنگ آرامش را ببیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز